Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Rier i dag?? Hva skjer da mon tro!? Kjennes ut til at jeg begynner få rier.. og alt er jo klappet og klart til i morgen! Faen i helvette.. Håper ikke disse fortsetter.. Alt har nesten vært for godt til å være sant Tørr ikke ringe føden hvis det ikke er noe liksom. Skal jo opp kl 07 i morra tili.. Anonymous poster hash: 7259b...aa4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Du må ringe, bedre med planlagt enn hastesnitt. Anonymous poster hash: 47f98...e2b
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 du MÅ ringe føden da.. Om det er rier nå, så kan de prøve å stoppe de før de går for langt, eller de kan utføre keisersnittet nå Anonymous poster hash: 62ee6...e1e
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Jeg hadde det akkurat sånn. De tok snittet som planlagt selv om jeg hadde rier, og fødselen var ikke igang, bare uregelmessige rier. De kan ta snittet uansett, mitt andre var hastesnitt med 9 cm åpning etter 10 timer med rier. Vent og se om de blir sterkere/hyppige/regelmessige, så kan du jo høre med føden. Men er det en medisinsk årsak til snittet bør du vel gjerne ikke vente for lenge. Anonymous poster hash: 772da...8ff
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Her startet fødselen 5 dager før det planlagte snittet, så det ble hastesnitt klokken halv ti på kvelden istedenfor planlagt klokken åtte på morgenen litt senere i uken.... Jeg kunne ikke føde da, men det er kanskje annerledes med deg, skal du føde vaginalt om du går i fødsel? Om du ikke skal føde vaginalt uansett ville jeg absolutt ringt føden, da bør du nok inn til registrering, om de registrerer rier (regelmessige eller ikke) kan de prøve stoppe fødselen eller ta et hastesnitt. Anonymous poster hash: 4aac7...9d3
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 De andre har gitt så gode råd! Spesielt RING føden uansett:-) lykke til !!!! Nå er det snart overstått og lille baby ligger i dine armer:-) Anonymous poster hash: 00978...69d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Da jeg hadde planlagt snitt fikk jeg beskjed om at hvis rier begynte før planlagt dato skulle jeg bare ringe ASAP! Anonymous poster hash: 24887...a49
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Hvordan gikk det HI? Anonymous poster hash: feddf...f30
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Takker for alle svar.. sitter å teller etter.. veldig uregelmessig. Så skal leggemeg nedpå llitt. . Hi Anonymous poster hash: 7259b...aa4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 Sksl du føde vag dersom fødselen starter? Om ikke bør du jo kontakte føden slik at de får forberedt ks i kveld om nødvendig. .. Anonymous poster hash: ea860...67c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #12 Skrevet 5. juni 2014 Alt gikk bra! På veu til føden strax. Wish me luck!!!! ♥ HI Anonymous poster hash: 7259b...aa4
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #13 Skrevet 5. juni 2014 Masse lykke til!! Anonymous poster hash: fd346...9d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå