Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Hva må jeg se etter? Tips? Anonymous poster hash: 4b23b...b1c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Alle sekkene som er i salg i Norske bokhandlere, sports- og veskebutikker fra anerkjente merker er gode. De er anatomisk riktige og gode å bære. Utseende og små detaljer som lommer o.l. er det som skiller dem. De mest kjente er Bergans og Beckmann, men det er noen flere også. Vi er veldig fornøyd med Beckmann, det er gode sekker som sitter godt på ryggen, kvaliteten er bra, det er gode løsninger som egen lomme til flasken så den slipper ligge i samme rom som bøkene osv. Men viktigst av alt, de tar barna på alvor når det kommer til utseende på sekkene, og barna digger hvordan disse sekkene ser ut Anonymous poster hash: babea...4cd
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Mine har hatt Bergans sine. Uten lokk. Har vært utrolig fornøyd. Ser ikke brukt ut etter daglig bruk i 3 år. Kjekke detaljer som reflekser, godt regntrekk, flere lommer, plass til drikkeflaske utenpå sekken. Her får de ikke ny før de begynner i fjerde klasse, jeg har derfor styrt unna de barnsligste temaene når de begynner i første klasse. Jeg går selv på skole og har den største skolesekken til Bergans. Venninnen min har Beckmann. Min er desidert best når sekkene er tunge. Førsteklassinger har aldri særlig tung sekk, så er nok mindre forskjell sånn sett. Anonymous poster hash: 92400...8c6
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Får de ikke sånn orange sekk fra kommunen? Anonymous poster hash: fb492...339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå