Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Tenker da ikke på samboer/kjærste/mann. Jeg kommer til å gå fra mannen til høsten og blir da uten bil. Min veninne som bor for seg selv eier en ganske ny bil som hun ikke har noen gjeld. Hun mener at vi bør kunne dele på bilen hennes. Hun jobber natt, er en gang inn i mellom hos foreldrene sine som bor 1,5 time unna. Jeg jobbet 10 min. i bil hjemmefra og trenger tidvis bil i jobben. Det jeg trenger bil til er stort sett til og fra jobb, noen ganger i jobben og ellers en gang inn i mellom om jeg skal handle eller noe. På vinteren vil jeg trenge bil for å komme meg til og fra trening med barnet mitt. Jeg er veldig skeptisk til å dele noe sånt som en bil med en veninne eller noen andre rett og slett. Men jeg har 3 forskjellige revmatiske diagnoser som gir meg litt forskjellige utfordringer og jeg ser jo at bil er noe av det jeg så absolutt trenger. Hva tenker dere om det å dele bil med en veninne, noen med erfaring med det? Anonymous poster hash: b7196...eef
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Siden du uansett må dele utgiftene på hennes nye (dyre) bil vil jeg tro du har råd til en billig liten bil og utgiftene med den alene også. Å dele bil med en venninne hørtes ut som en tikkende krangel! Anonymous poster hash: 1504f...c49
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Utrolig snilt av din vennine å tilby bilen sin på den måten, i hvert fall! Men jeg hadde ikke gambler vennskapet for en bil. I verste fall kan vennskapet ryker dersom dere skulle bli uenig om noe. Anonymous poster hash: 2800d...8ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå