Gå til innhold

"Jeg er så glad jeg ikke har din jobb!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør at mennesker sier slikt?
Jobber som sykepleier og hører det hele tiden fra andre. Når jeg var yngre jobbet jeg et par år som renholder og fikk jeg virkelig høre det hele tiden. Er skikkelig lei av slikt og syns det er frekt å si (sies gjerne i en sånn tone "er sååååå glad for....").

Flere av disse menneskene jobber med ting som jeg selv aldri kunne tenkt meg å jobbe med, men jeg føler likevel ikke for å påpeke det til det kjedsommelige?

Anonymous poster hash: ed406...e3d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe passer for noen, andre ting passer for andre... hadde nok ikke tenkt så mye over det, men det er meg da :)

Skrevet

Folk må dessverre ha noe negativt å komme med dessverre. Neglisjer det og kos deg med jobben. Er den som gir det mat på bordet :) Fikk samme kommentar da jeg jobbet som hjelpepleier... "at du orker assa" Tørke møkk hver dag.....

Skrevet

Det er vell en ærlig sak det, folk er da forskjellig med ulike preferanser. Har selv opplevd og høre denne kommentaren, men aldri blitt fornærmet.

Anonymous poster hash: fded7...53a

Skrevet

Hm, jeg tror nok de mener det som et kompliment. At du klarer noe som de vet med seg selv de ikke ville taklet så godt.

Klønete måte å si det på, men ift sykepleien vil jeg tro det er det de mener.

Anonymous poster hash: 9f29e...f23

Skrevet

Er vel ikke noe å ta seg nær av vel? Jeg har heller ikke lyst å jobbe som sykepleier, men har stor respekt for dere og setter stor pris på at noen vil gjøre den jobben! Vær stolt av yrket ditt!

Anonymous poster hash: fbc0e...11d
Skrevet

Tror nok også som hun over, det er mer et kompliment enn noe annet. Du gjør en jobb de ikke hadde klart.

Skrevet