Gå til innhold

Hva gjør de som bor i USA 4 juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett at det er parade. Men, gjør de noe på kvelden? Er det noe offentlig som hvem som helst kan være med på? Er i San Fransisco med mann og to barn 4/7 og vil oppleve mest mulig.

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke populært med piknik og fyrverkeri? Er slik i filmene jeg har sett  :fnise:

Ellers har jeg ikke peiling, har aldri vært i USA. Men har ikke byen en hjemmeside hvor det kanskje er lagt ut et offesielt program? Eller så kan du kanskje spørre noen? 

Anonymous poster hash: 8ad21...7a9
Skrevet

Da jeg bodde der (utveksling) grillet storfamilien sammen- masse mat og vannmelon :-) Så på parade med fyrverkeri etterpå. Paraden med påfølgende fyrverkeri var på en offentlig plass. Fikk inntrykk av at grilling med familien i forkant av dette var vanlig. Jeg var i midtvesten- mulig det er variasjoner rundt om...

Anonymous poster hash: b0a22...984

Skrevet

De drar til nærmeste Strand og har piknik og ser på fyrverkeri. Helt sant. Det var det de gjorde da vi var i USA på 4. juli.

Anonymous poster hash: 7029a...407

Skrevet

Takk for tipset om byens hjemmeside!

Skrevet

The Pier reiser mange for å se på fyrverkeri på 4th of July i San Francisco.

Anonymous poster hash: 063dd...370

Skrevet (endret)

Kommer litt an på hvor i statene man er kanskje?

Vi er i sørstatene og i år leier vi en cabana med venner på en countryclub som har svømmebasseng. Vi ser paraden først og så drar vi dit for lunch, middag og bading resten av dagen/kvelden. Fyrverkeri blir sendt opp etter at solen har gått ned. 

Som regel har vi dratt til en stor park i byen for å se på fyrverkeriet på kvelden. Det er gjerne et par band som spiller o.l. Tidligere på dagen har vi sett på paraden og enten hatt en bbq eller dratt og badet litt før vi gjør oss klare for kvelden. 

Vi var i San Francisco for mange år siden og da dro vi til Fisherman's Wharf for å se på fyrverkeriet. 

Endret av PeppaPig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...