Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Fikk en prøvepakke i posten. Vurderer å kjøpe mer, men klarer ikke helt å bestemme meg hva jeg synes. (Var litt finere i virkeligheten enn på bildet synes jeg). http://www.firkloveren.no/inspiration/celebration Anonymous poster hash: 80bd1...b1b
eelis Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Dette kommer til å bli umoderne. Ville satset på noe annet hvis du har tenkt å samle på det.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Jeg personlig har aldri likt firkantede servicer, synes rett og slett ikke det er pent. Jeg ville satset på noe mer klassisk om du skal spare på noe... Uansett må du sjekke hvordan det er å stable i oppvaskmaskinen før du bestemmer deg, kjedelig med et service som ikke passer noe greit i oppvasken. Anonymous poster hash: b72ba...592
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Liker!! Men det heter serviSe! Anonymous poster hash: 87ffd...5aa
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Liker!! Men det heter serviSe! Anonymous poster hash: 87ffd...5aa Ja, så feilen med en gang jeg trykket Publiser Anonymous poster hash: 80bd1...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå