Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Sist syklus var på 51 dager, har vært oppe i over 60 dager tidligere.. har prøvd å ta eggløsningstester, og har fått positiv test på dag 20 ca men blir ikke gravid.. Jeg har diagnosen pcos, så vet jo at det er noe galt med meg. Vi har prøvd i litt over 7 mnd nå, men har jo bare hatt mensen 4 ganger siden vi begynte. Må vente til det er gått et år før legen kan sende henvisning, også er det jo sikkert lang ventetid på undersøkelse osv.. Jeg blir så motløs av dette :-/ Er det i det heletatt mulig å ha eggløsning på så lang syklus? Anonymous poster hash: 19124...08d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 7 mnd er faktisk ikke lang tid å prøve...! Mange som prøver i både 1 og 2 år. Ikke noe å klage for.... enda hvertfall... Anonymous poster hash: 88a42...a09
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Jeg hadde også så lange sykluser, jeg testet og testet med el-tester, men fikk aldri positiv test. Så når jeg hadde gitt helt opp, så testet jeg positivt på en graviditetstest på dag 74 i syklusen Anonymous poster hash: 1cf7b...966
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Gå privat, så kan du få tatt blodprøver får å få påvist at du faktisk har eggløsning. Du kan også bli satt på pergo. Greit å få startet med undersøkelser så tidlig som mulig.h Anonymous poster hash: e5095...fcb
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Så lange sykluser har jeg også. Måler du morgentemperaturen hver dag? Jeg fant ut at eggløsningstestene ble positive uten at temperaturen steg etterpå. Etter enda noen uker ble testene på ny positive, med påfølgende temperaturstigning. Lykke til! Jeg har vært kjempeheldig, og er nå gravid med nummer to, nok en gang på første pp, til tross for mine rare sykluser. Anonymous poster hash: ab5c0...ae6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå