Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Irmelin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Anonymous poster hash: 70252...6b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spesielt, men kult :-)

Skrevet

Liker det godt :)

Skrevet

Tenker på hun i "den siste viking"

Syntes navnet er kjempefint :)

Skrevet

Jeg syns det var rart i begynnelsen. Men har fått mer og mer sansen for det nå. Nå som jeg har fått "smake" på navnet :) Hehe

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 70252...6b8

Skrevet

Tenker på hun i "den siste viking"

Syntes navnet er kjempefint :)

Hihi ja. Var der jeg fikk smaken på det ;)

 

Anonymous poster hash: 70252...6b8

Skrevet

Absolutt et veldig pent navn :) Men får "flash back" til Sagaen om Isfolket ;) He he

 

 

Skrevet

Høres ut som et dyr. Hermelin er en kanin, sikkert derfor.

 

Anonymous poster hash: c3d99...d8e

Skrevet

Sikkert kult, men jeg synes ikke det klinger godt. I hvert fall ikke på bergensk eller stavangersk ...



Anonymous poster hash: 92797...e01
Skrevet

Synes det er litt tungvint å si. Foretrekker Iselin.

Skrevet

Ikke mitt favorittnavn, men det er et navn som gjør seg jo mer man blir vant med det.

 

Kjente en veldig kul bergens-Irmelin for noen år tilbake :)



Anonymous poster hash: e40b4...8c1
Skrevet

det er mannen sitt absolutt HATnavn..:/.. jeg syns det er ikke så pent..

Skrevet

Kjempefint! Var et av alternativene mamma og pappa hadde til meg, og jeg syns de tok feil valg.... :P

Skrevet

Ta bort Irm, mye finere.

Hilsen Elin :D

 

Anonymous poster hash: ccba0...dee

Skrevet

Tenker sagaen om isfolket med en gang, og ei forsiktig og nervøs jente... Men selve navnet er fint :) Liker Ingelin bedre, men det spurte du jo ikke om, jeg bare måtte ta det med ;)

Skrevet

Hehe ja vi får se hva vi ender med :) men irmelin blir bare bedre å bedre :) hi

 

Anonymous poster hash: 70252...6b8

Skrevet

Tenker sagaen om isfolket med en gang, og ei forsiktig og nervøs jente... Men selve navnet er fint :) Liker Ingelin bedre, men det spurte du jo ikke om, jeg bare måtte ta det med ;)

 

Irmelin i Isfolket er ikke nervøs, bare lavmælt og rolig. 

For meg er navnet veldig, veldig Sagaen om Isfolket. I likhet med Villemo.

 

Anonymous poster hash: c894a...9cd

Skrevet

Er ikke helt overbevist. Synes r´en ødelegger her;) Blir ikke mykt nok med den (min smak). Men hvis dere liker det: gå for det! :)



Anonymous poster hash: a6093...027
Skrevet

Jeg vurderte det til yngstejenta, men ble nedstemt av de andre :P

Jeg digger navnet ;)

 

Anonymous poster hash: 9004e...6db

Skrevet

Liker det ikke så godt. Er litt hardt, synes jeg.

Tenk også litt på at uttale kan variere fra sted til sted. De Irmelin'ene jeg vokste opp med het Irrmelin og ikke Irmeliin.

 

Anonymous poster hash: 6ddaa...3e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...