Nullstress;) Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Tenker på hun i "den siste viking" Syntes navnet er kjempefint
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Jeg syns det var rart i begynnelsen. Men har fått mer og mer sansen for det nå. Nå som jeg har fått "smake" på navnet Hehe Hi Anonymous poster hash: 70252...6b8
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Tenker på hun i "den siste viking" Syntes navnet er kjempefint Hihi ja. Var der jeg fikk smaken på det Anonymous poster hash: 70252...6b8
Chl85 Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Absolutt et veldig pent navn Men får "flash back" til Sagaen om Isfolket He he
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Høres ut som et dyr. Hermelin er en kanin, sikkert derfor. Anonymous poster hash: c3d99...d8e
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #11 Skrevet 4. juni 2014 Sikkert kult, men jeg synes ikke det klinger godt. I hvert fall ikke på bergensk eller stavangersk ... Anonymous poster hash: 92797...e01
Tjofsen Skrevet 4. juni 2014 #12 Skrevet 4. juni 2014 Synes det er litt tungvint å si. Foretrekker Iselin.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #15 Skrevet 4. juni 2014 Ikke mitt favorittnavn, men det er et navn som gjør seg jo mer man blir vant med det. Kjente en veldig kul bergens-Irmelin for noen år tilbake Anonymous poster hash: e40b4...8c1
beibilykke Skrevet 4. juni 2014 #16 Skrevet 4. juni 2014 det er mannen sitt absolutt HATnavn..:/.. jeg syns det er ikke så pent..
Cherries Skrevet 4. juni 2014 #17 Skrevet 4. juni 2014 Kjempefint! Var et av alternativene mamma og pappa hadde til meg, og jeg syns de tok feil valg....
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #18 Skrevet 4. juni 2014 Ta bort Irm, mye finere. Hilsen Elin Anonymous poster hash: ccba0...dee
Kanutten83 Skrevet 4. juni 2014 #19 Skrevet 4. juni 2014 Tenker sagaen om isfolket med en gang, og ei forsiktig og nervøs jente... Men selve navnet er fint Liker Ingelin bedre, men det spurte du jo ikke om, jeg bare måtte ta det med
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #20 Skrevet 4. juni 2014 Hehe ja vi får se hva vi ender med men irmelin blir bare bedre å bedre hi Anonymous poster hash: 70252...6b8
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #21 Skrevet 4. juni 2014 Tenker sagaen om isfolket med en gang, og ei forsiktig og nervøs jente... Men selve navnet er fint Liker Ingelin bedre, men det spurte du jo ikke om, jeg bare måtte ta det med Irmelin i Isfolket er ikke nervøs, bare lavmælt og rolig. For meg er navnet veldig, veldig Sagaen om Isfolket. I likhet med Villemo. Anonymous poster hash: c894a...9cd
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #22 Skrevet 4. juni 2014 Er ikke helt overbevist. Synes r´en ødelegger her;) Blir ikke mykt nok med den (min smak). Men hvis dere liker det: gå for det! Anonymous poster hash: a6093...027
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #24 Skrevet 4. juni 2014 Jeg vurderte det til yngstejenta, men ble nedstemt av de andre Jeg digger navnet Anonymous poster hash: 9004e...6db
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #25 Skrevet 4. juni 2014 Liker det ikke så godt. Er litt hardt, synes jeg. Tenk også litt på at uttale kan variere fra sted til sted. De Irmelin'ene jeg vokste opp med het Irrmelin og ikke Irmeliin. Anonymous poster hash: 6ddaa...3e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå