Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Jeg satte inn spiral da minstejenta kom til verden, og mistet da mensen. Ikke noe savn kan man si. Etter seks år byttet jeg den, og nå har jeg hatt den nye i godt og vel 1 år. Men jeg har siden jeg byttet fått blødninger igjen. Ikke store, bare brunlig utflod i starten, og fremdeles holder det lenge med truseinnlegg. Men det blir likevel kraftigere og kraftigere. Er dette egentlig normalt?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2014 Ingen som har opplevd dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå