Gå til innhold

Naima/Nemi/Naomi/Noomi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

andre forslag? hva syns dere?

 

storebror heter nathanael og storesøster felicia

 

Anonymous poster hash: d4a75...b13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nekter å tro dette er sant

 

Anonymous poster hash: 19dc4...ea0

Skrevet

hææ?? hvorfor skulle det ikke være sant? :s

 

Anonymous poster hash: d4a75...b13

Skrevet

Ingen som kaller alle barna sine med slike navn

 

Anonymous poster hash: 19dc4...ea0

Skrevet

Nima

Mina

 

 

Anonymous poster hash: ed5ac...73d

Skrevet

det er det åpenlyst :-) er nok langt fler enn våre barn som har fått slike navn også

 

Anonymous poster hash: d4a75...b13

Skrevet

Naomi er nydelig:)



Anonymous poster hash: 40073...7df
Skrevet

Naomi er det enkleste og peneste. Lite fare for skrivefeil :)

 

Anonymous poster hash: 34d48...0e0

Skrevet

Ingen som kaller alle barna sine med slike navn

 

Anonymous poster hash: 19dc4...ea0

Hentet fra ssb:

 

Det er 45 menn som har Nathanael som første fornavn.

 

Det er 267 kvinner som har Felicia som første fornavn.

 

Det er åpenbart flere som kaller barna sine for "slike navn" ;)

 

Anonymous poster hash: 34d48...0e0

Skrevet

Grusomme navn. Lyser lavstatus

 

Anonymous poster hash: 19dc4...ea0

Skrevet

Naomi er det eneste som passer på et menneske, resten passer på bikkjer og katter :)

 

Anonymous poster hash: b7b7a...0fe

Skrevet

Naomi er finest og passer godt sammen med de andre navnene. Og til dere møkkakjerringer som himler med øynene og slenger dritt om HIs navnevalg: Skam dere!



Anonymous poster hash: dea7d...7b5
Skrevet

lavstatus er vi langt ifra ;-) jeg har åtte år fra universitetet og mannen min har doktorgrad....men det får du bare mene om du vil.

 

snakker dere sånn til folk i virkeligheten også??

 

Anonymous poster hash: d4a75...b13

Skrevet

Alle fire er nydelige og betyr noe med "behagelig" på hebraisk. (Bortsett fra Nemi?) Naomi er jo den mest klassiske versjonen. Nydelige navn alle sammen!

 

Anonymous poster hash: 87a74...560

Skrevet

Nemi eller Noomi kanskje? Likte best de tre siste og tenker at det kanskje passer best med er litt kortere navn (få stavelser) når det ble 3 man skal rope på 😉

Skrevet

Takk takk...andre??

 

Anonymous poster hash: d4a75...b13

Skrevet

Noelle er også fint forresten :)



Anonymous poster hash: 40073...7df
Skrevet

Nemi eller Noomi kanskje? Likte best de tre siste og tenker at det kanskje passer best med er litt kortere navn (få stavelser) når det ble 3 man skal rope på

Man velger vel ikke barnas navn etter hvor raskt det går å _rope_ på dem samtidig? I så fall får man nøye seg med Ding, Dang og Dong.

 

Anonymous poster hash: dea7d...7b5

Skrevet

Herrefred for et nek siste anonym. Hun spurte om min mening og fikk den.

Skrevet

Jeg liker Naima (uttales Na-i-ma, ikkeNai-ma)

 

Anonymous poster hash: edaa3...36c

Skrevet

Liker Naomi best av disse, og hadde valgt det.

 

Anonymous poster hash: b7699...de6

Skrevet

Naomi er nydelig!

 

Anonymous poster hash: d4434...aab

Skrevet

Jeg liker Naima (uttales Na-i-ma, ikkeNai-ma)

 

Anonymous poster hash: edaa3...36c

Medan eg likar det uttalt Nai-ma. Na-i-ma har eg aldri hørt, og likar det ikkje vidare heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...