Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 andre forslag? hva syns dere? storebror heter nathanael og storesøster felicia Anonymous poster hash: d4a75...b13
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Nekter å tro dette er sant Anonymous poster hash: 19dc4...ea0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 hææ?? hvorfor skulle det ikke være sant? :s Anonymous poster hash: d4a75...b13
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Ingen som kaller alle barna sine med slike navn Anonymous poster hash: 19dc4...ea0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Nima Mina Anonymous poster hash: ed5ac...73d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 det er det åpenlyst :-) er nok langt fler enn våre barn som har fått slike navn også Anonymous poster hash: d4a75...b13
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Naomi er nydelig:) Anonymous poster hash: 40073...7df
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Naomi er det enkleste og peneste. Lite fare for skrivefeil Anonymous poster hash: 34d48...0e0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Ingen som kaller alle barna sine med slike navn Anonymous poster hash: 19dc4...ea0 Hentet fra ssb: Det er 45 menn som har Nathanael som første fornavn. Det er 267 kvinner som har Felicia som første fornavn. Det er åpenbart flere som kaller barna sine for "slike navn" Anonymous poster hash: 34d48...0e0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 Grusomme navn. Lyser lavstatus Anonymous poster hash: 19dc4...ea0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #12 Skrevet 4. juni 2014 Naomi er det eneste som passer på et menneske, resten passer på bikkjer og katter Anonymous poster hash: b7b7a...0fe
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #13 Skrevet 4. juni 2014 Naomi er finest og passer godt sammen med de andre navnene. Og til dere møkkakjerringer som himler med øynene og slenger dritt om HIs navnevalg: Skam dere! Anonymous poster hash: dea7d...7b5
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #14 Skrevet 4. juni 2014 lavstatus er vi langt ifra ;-) jeg har åtte år fra universitetet og mannen min har doktorgrad....men det får du bare mene om du vil. snakker dere sånn til folk i virkeligheten også?? Anonymous poster hash: d4a75...b13
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #15 Skrevet 4. juni 2014 Alle fire er nydelige og betyr noe med "behagelig" på hebraisk. (Bortsett fra Nemi?) Naomi er jo den mest klassiske versjonen. Nydelige navn alle sammen! Anonymous poster hash: 87a74...560
Kyllingbein Skrevet 4. juni 2014 #16 Skrevet 4. juni 2014 Nemi eller Noomi kanskje? Likte best de tre siste og tenker at det kanskje passer best med er litt kortere navn (få stavelser) når det ble 3 man skal rope på 😉
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #17 Skrevet 4. juni 2014 Takk takk...andre?? Anonymous poster hash: d4a75...b13
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #18 Skrevet 4. juni 2014 Noelle er også fint forresten Anonymous poster hash: 40073...7df
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #19 Skrevet 4. juni 2014 Nemi eller Noomi kanskje? Likte best de tre siste og tenker at det kanskje passer best med er litt kortere navn (få stavelser) når det ble 3 man skal rope på Man velger vel ikke barnas navn etter hvor raskt det går å _rope_ på dem samtidig? I så fall får man nøye seg med Ding, Dang og Dong. Anonymous poster hash: dea7d...7b5
Kyllingbein Skrevet 4. juni 2014 #20 Skrevet 4. juni 2014 Herrefred for et nek siste anonym. Hun spurte om min mening og fikk den.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #21 Skrevet 4. juni 2014 Jeg liker Naima (uttales Na-i-ma, ikkeNai-ma) Anonymous poster hash: edaa3...36c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #22 Skrevet 4. juni 2014 Liker Naomi best av disse, og hadde valgt det. Anonymous poster hash: b7699...de6
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #23 Skrevet 4. juni 2014 Naomi er nydelig! Anonymous poster hash: d4434...aab
☆☆☆ Skrevet 4. juni 2014 #25 Skrevet 4. juni 2014 Jeg liker Naima (uttales Na-i-ma, ikkeNai-ma) Anonymous poster hash: edaa3...36c Medan eg likar det uttalt Nai-ma. Na-i-ma har eg aldri hørt, og likar det ikkje vidare heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå