Gå til innhold

Dere som jobber i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du sagt noe om det kom ett barn i barnehagen i pysjamas uten noe skiftetøy

Anonymous poster hash: fd808...bf0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hadde jeg.
Alle burde uansett ha et sett med skift i barnehagen evt. flere. Jeg hadde ikke blitt hysterisk eller noe, men kanskje sagt noe sånn som "Se der du, skal vi ha pysjamasparty idag?" med en liten latter.

Men hvorfor skulle et barn komme i bhg med pysj? Og hvorfor har ikke barnet skiftetøy? Det er mer interessant. 

Skrevet

Har jobbet i barnehage i 14 år og aldri opplevd dette! Har derimot oppmuntret en usikker mor som aldri fikk sin datter inn i klær om morgningen om å ta henne med i barnehagen i pysj om hun ikke ville samarbeide en dag og antagelig få slutt på den daglige kampen om å skifte fra pysj til klær (med et skift vanlig klær i sekken naturlig nok!) :) 

Anonymous poster hash: 70898...4ad
Skrevet

Da hadde jeg begynt å lure.. er ikke normalt

Anonymous poster hash: e023e...aca

Skrevet

Jeg hadde først tenkt at dette var et barn som var særdeles vanskelig og tverr i påkledningen. At foreldrene ville lære barnet en lekse ;)

Ang. skiftetøy så har alle barna skiftetøy i barnhagen i kurvene sine. De færreste trenger å ta med skiftetøy hver dag.

Hva jeg hadde sagt? "Oisann, noen som har glemt å kle på seg i dag?" og kanskje ledd litt.

Om det var et barn som jeg hadde lagt merket til ofte manglet klær, mat osv. så ville jeg tatt det opp med foreldrene i en samtale. Enesamtale, uten barna tilstede.

Anonymous poster hash: 4b678...787
Skrevet

Jeg hadde reagert mer på at det ikke var skiftetøy med enn at unger kom i pysj.

1 . Barn kan være vansklige derfir pyrsj.

Da har foreldrene med skift og forklarer annsatt hva som skjer.

Skrevet

Hvorfor lurer du? Hva hadde du tenkt?

Skrevet

Jobber i bhg å ville ikke reagert med annet enn en god latter. Hva er problemet med en pysj? Unger vil mye rart, så hvorfor ikke ha på seg pysj? Om ungen min hadde blånektet en dag med dårlig tid å sette på seg andre klær så ja, jeg kunne funnet på å sendt ho i pysj. Men derimot ho har alltid masse skiftetøy i bhg.

Anonymous poster hash: 69b1a...35b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...