Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Babyen min på fem mnd har hat mye luft i magen. Jeg har hatt bra med melk, og han har spist ca hver 2,5 time. De siste dagene har det av ymse grunner gått lengre mellom måltidene. Jeg har også begynt å gi det minst fulle brystet først, så det mest fulle, og han har vært mer tilfreds. Kan det være endret ammemønster som gjør at magen hans er bedre?? Anonymous poster hash: 7a897...cd6
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Ja, hvis han ikke har tømt det godt nok ved forrige amming så vil sannsynligvis det du gjør nå hjelpe på. Anonymous poster hash: 94b6e...579
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Magevondt går over når de blir eldre, så det kan være tilfeldig. Men noen sier at den fete melken er snillere mot tarmen fordi den inneholder mindre laktose og dersom du gir av det brystet du ga sist av inneholder den mer fett, og da får kanskje babyen i seg mindre laktose... Det kan være en mulig forklaring også.. Anonymous poster hash: a13bc...d34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå