Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøpte dere mammaklær? Sliter veldig med å finne fine klær om dagen, hadde vært fint med noe som var litt kledelig nå som det er som mye som skjer utover sommeren :) 

Anonymous poster hash: d61ed...656
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kjøp! Bare tull, du trenger det ikke. Kjøp vanlige klær, topper med litt elastikk i en størrelse større, kjoler med empireliv. Kjøp evnt noen gravidbukser, jeg synes de på hm var fine, men alt til overkroppen er bare tull, synes jeg i alle fall. 

Anonymous poster hash: 4c7d7...c67
Skrevet

Jeg hadde ikke klart meg uten mammaklær.

Har en bukse og 2 shortser fra hm.

Kjøpt et par skjorter og t skjorter også. Alle t skjortene jeg hadde fra før av ble for korte.

Har kjøpt et par kjoler jersey stoff.

2 lange fra Vila med slip og en kort fra hm. De er ikke mammaklær

Anonymous poster hash: 978b0...032

Skrevet

Asos er jeg veldig fornøyd med! Kjøpte ei bukse som hadde strikk under magen, og ikke tube over, og ble frelst. Betalte 179 kr for den også :-)

Gjest flykræsj
Skrevet

Fine klær: happymum.no. Kjøpte kjole der da jeg var gravid. Bruker den fremdeles (kan fint brukes av ikke-gravide også). Det koster litt mer enn HM da. Kjøpte også Boob jeans, og de var fantastiske + et par skjorter på HM som var ok. Buksene fra HM satt dårlig på meg. Jeg er glad jeg brukte litt penger på gravidtøy. Kjøpte ikke mange plagg, noen basisplagg bare, og kombinerte dem med ting jeg hadde fra før. Har en jobb hvor man ikke kan lefse rundt i tights og tunika.. Følte meg fresh som gravid og klærne ble omtrent utslitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...