Gå til innhold

nå er jeg så skuffa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkuratt fått eksamenskarakter. Ok jeg vet det ikke kan forandres. Men dette var gruppe arbeid. Den ene personen på gruppa fikk en bedre karrakter, men han tok også og fremførte mine ting. Jeg fikk bare sagt halvparten av mitt. Han overkjørte meg totalt. Også derfor fikk jeg dårligere karrakter. Jeg må si at jeg er helt forferdet!

Anonymous poster hash: 4f019...5b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har all rett til å klage.... Alle har rett til å klage på karakterene sine..  Jeg skal ha praksis/muntlig eksamen nå med 3 andre og vi får individuell karakter og de vil og snakke med oss en og en selv om vi skal komme opp med et opplegg sammen..  

Gjest Antarctica
Skrevet

Du kan klage på muntlig også.

Sensor/eksaminator har mulighet til å stoppe den ene kandidaten og oppfordre den andre til å komme til orde. Det bør de gjøre dersom det er ubalanse.

Skrevet

Hvordan klager man? Alle jeg har hørt om som har klaget har fått en enda dårligere karrakter fordi de klaget. Jeg vil ikke det heller

Skrevet

Vi har fått beskjed at vi ikke skal vise at vi er uenige på fremføring. Jeg kunne stoppet han. Men da ville jeg trekt oss alle ned. Men nei da.. dette er skikkelig plagsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...