Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Med de er så dyre Er det noen som har og hvor mye blir den brukt? Jeg er egentlig ikke veldig veskedame, men ønsker meg en fin liten svart sak som både kan brukes til fest og litt mer uformelle anledninger. Chanel er jo klassisk og den kan gå i arv i årevis - ikke sant?? Pengene har jeg, men det sitter langt inne å bruke sååå mye på noe som egentlig er unødvendig. Anonymous poster hash: 94549...c40
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Har en venninne som har en, og hun sier hun nesten ikke tør å bruke den siden den er så dyr. Føler at hun flasher litt når hun bruker den, pluss at hun av og til er redd for å bli ranet (!). Tror hun angrer litt på at hun kjøpte den. Mulberry har noen fine, svarte vesker av samme type som ikke er SÅ dyre. Liker Mulberry veldig godt, jeg da... Anonymous poster hash: bc71c...8b0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Har flere, noen av dem har jeg arvet (fine vintagevesker). Bruker lite til daglig, har flere andre vesker som jeg heller bruker, men det hender. Anonymous poster hash: 6c785...5ff
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Hva med å kjøpe en look-a-like først og se hvor mye du bruker den? Bittelittegranne billigere : http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Quilted-Lock-Across-Body-Bag/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2317193&cid=8730&Rf-200=4&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Black&affId=2446&WT.tsrc=Affiliate Anonymous poster hash: 75605...c21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå