Gå til innhold

Kjæresten min sjekka facebooken min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har sjekka facebooken min og hvilke personer jeg har søkt på. Jeg har hatt sex med to av disse. Nå har han laga et rent h ut av det, hva skal jeg gjøre? Det er ikke jeg som har søkt de opp, det er jeg sikker på! Hvorfor skulle jeg gjort det, hvorfor skulle jeg såra han på den måten... jeg har tatt han på fersken noen ganger når det gjelder andre jenter, både med bilder og meldinger. Burde han si så mye? Skal jeg bare legge meg flat, selv om jeg ikke har gjort det?

Anonymous poster hash: e77c7...c98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min har sjekka facebooken min og hvilke personer jeg har søkt på. Jeg har hatt sex med to av disse. Nå har han laga et rent h ut av det, hva skal jeg gjøre? Det er ikke jeg som har søkt de opp, det er jeg sikker på! Hvorfor skulle jeg gjort det, hvorfor skulle jeg såra han på den måten... jeg har tatt han på fersken noen ganger når det gjelder andre jenter, både med bilder og meldinger. Burde han si så mye? Skal jeg bare legge meg flat, selv om jeg ikke har gjort det?

Han anklager deg vel FORDI han ikke er bedre selv. Nei, ville ikke lagt mg langflat for en idiot. 

Anonymous poster hash: 5e8cb...746

Skrevet

Ikke legg deg flat! Kast han på hue og ræva.. dette er ikke ett forhold du burde være.

Anonymous poster hash: 6e00e...e96
Skrevet

Mulig jeg er blond og mindre smart, men åssen kan ha se hvem du har søkt på?

Og BTW... er vel heller han som burde gå stille i dørene, og prøver kanskje å lette på sin egen samvittighet med å lage et helvete for deg?

Skrevet

Og BTW... er vel heller han som burde gå stille i dørene, og prøver kanskje å lette på sin egen samvittighet med å lage et helvete for deg?

Det er en ny greie de har fått tydeligvis, hvertfall på Samsung tab 3. Hadfe jeg vært redd for noe og hatt noe å skjule så hadde nettbrettet vært fult av passord og den hadde ikke liggi åpenlyst i stua...

Skrevet

Hvor gamle er dere? -_-

Anonymous poster hash: 1879a...d27

Skrevet

Hvor gamle er dere? -_-Anonymous poster hash: 1879a...d27

22 og 23.

Skrevet

Vær gla dere kun er kjærester. Han må du sparke UT.

Anonymous poster hash: ee3b2...b30

Skrevet

Aktivitetsloggen

Eller i søkefeltet på facebook app. Der lagrer det seg det du har søkt på

Anonymous poster hash: 3bce4...856

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg søker på alle jeg vil, jeg. Og mange av mine gamle kjærester er jeg venn med på FB. Til sommeren skal jeg besøke en av dem, huttetu. Lurer på hva mannen din ville ha sagt...

Det er nok han sjøl som har søkt, slik at det ligger igjen i historikken din. Du får si til ham at å se profilen til en person på nett ikke er utroskap. Men jeg regner med at han vet det.

Skrevet

Man trenger vel ikke alltid sparke ut folk fordi de gjør eller har noen feil...??

Ja, det er dustete å bli sur for at man har søkt etter noen på face (særlig om du ikke har gjort det...) - så du får fortelle han at han får ta seg sammen.

Seriøst altså... skal man ikke ha lov å synes at noen andre i heeeele verden er deilige selv om man er i et forhold..?? Så lenge man er trofast og god med kjæresten sin spiller vel ikke det noen rolle??

Jeg er jo ikke så dum at jeg ikke skjønner at mannen min av og til sender noen lange blikk etter fine damer... fint for han da :-) Jeg vil gjerne få lov å titte jeg også når det går forbi noe deilig...

Kjæresten din har sikkert et litt dårlig selvbilde, eller så er han utrygg på deg... dette kan dere vel løse med å snake sammen?

(Mannen min har til og med besøkt en tidligere samboer, tenk - alene uten meg!! iiik... he he... det var selvfølgelig fordi han var på den kanten av landet (på det lille stedet hun bor faktisk), og de hadde ikke sett hverandre på hvertfall 10 år.. so? Bekymra meg ikke en tøddel. Han veit hva han har, og er ikke interessert i å røre det til - ikke at han var så interessert i det i utgangspunktet da... ;-) Skulle ønske folk kunne puste litt mer med magen...)

Skrevet

Grunn til at jeg har passord på alt. Så slipper den andre å falle for fristelsen å snoke

Anonymous poster hash: 3ed2f...7ca

Skrevet

Man trenger vel ikke alltid sparke ut folk fordi de gjør eller har noen feil...??

Ja, det er dustete å bli sur for at man har søkt etter noen på face (særlig om du ikke har gjort det...) - så du får fortelle han at han får ta seg sammen.

Seriøst altså... skal man ikke ha lov å synes at noen andre i heeeele verden er deilige selv om man er i et forhold..?? Så lenge man er trofast og god med kjæresten sin spiller vel ikke det noen rolle??

Jeg er jo ikke så dum at jeg ikke skjønner at mannen min av og til sender noen lange blikk etter fine damer... fint for han da :-) Jeg vil gjerne få lov å titte jeg også når det går forbi noe deilig...

Kjæresten din har sikkert et litt dårlig selvbilde, eller så er han utrygg på deg... dette kan dere vel løse med å snake sammen?

(Mannen min har til og med besøkt en tidligere samboer, tenk - alene uten meg!! iiik... he he... det var selvfølgelig fordi han var på den kanten av landet (på det lille stedet hun bor faktisk), og de hadde ikke sett hverandre på hvertfall 10 år.. so? Bekymra meg ikke en tøddel. Han veit hva han har, og er ikke interessert i å røre det til - ikke at han var så interessert i det i utgangspunktet da... ;-) Skulle ønske folk kunne puste litt mer med magen...)

Sikker på det??

Skrevet

Sikker på det??

På hva...? Det var litt mye å velge i i det innlegget mitt...??

Skrevet

De som selv har noe å skjule anklager den andre part eller får deg til å føle at du har gjort noe galt.

Skrevet

Oj, jeg var nettopp inne og snoka på en gammel kjæreste. Jeg er aldeles ikke interessert, bare nysgjerrig. Hørte han og kona skulle gå fra hverandre, synes synd på han og ville se om det var sant. Tenk om mannen min kommer over det og reagerer. Har ikke falt meg inn, kanskje jeg skal slette aktivitetsloggen for sikkerhets skyld. Man trenger ikke å kaste ut mannen fordi han blir usikker av slike ting. Jeg har vært usikker i både nåværende og tidligere forhold. Jeg lager ikke styr, men det gjør vondt. Tror ikke jeg hadde blitt super happy om det var omvendt. 

Anonymous poster hash: 87b7c...c7f
Skrevet

Kanskje jeg skal vise ham denne samtalen? Han tror jo selvfølgelig at jeg går og tenker på de jeg har hatt sex med og han klarte akkurat å spørre meg om når jeg fingra mens jeg tenkte på de. Unnskyld meg. Så nå har han gjort det slutt med meg, så mye betydde jeg for han. Han som sendte bilde av pikken sin til ei kjerring for ei uke siden.

Skrevet

Kommentaren over her er forresten fra HI.

Skrevet

Kanskje jeg skal vise ham denne samtalen? Han tror jo selvfølgelig at jeg går og tenker på de jeg har hatt sex med og han klarte akkurat å spørre meg om når jeg fingra mens jeg tenkte på de. Unnskyld meg. Så nå har han gjort det slutt med meg, så mye betydde jeg for han. Han som sendte bilde av pikken sin til ei kjerring for ei uke siden.

Kommentaren over her er forresten fra HI.

Jasså. Typisk mannfolk. Og når han driver å sender bilder av dilldallen sin til andre kvinnfolk, eeeeh jaaa da vet du at du ikke har gått glipp av mye. For en latterlig dum ting å gjøre det slutt for. Å lage et spetakkel ut av det for å få frem at du er "the bad guy" jaja, her er det et prakteksemplar av en mus av en feiging. Du har ikke mista noe, for å si det slik.

Anonymous poster hash: a1f9f...c2c

Skrevet

Ææææ, hvor bor han? Fikk pikkbilde forrige uke.

Anonymous poster hash: 740a7...1af

Skrevet

22 og 23 år, ja. Gled deg til du blir voksen!!!

Anonymous poster hash: a3db8...167

Skrevet

Kanskje jeg skal vise ham denne samtalen? Han tror jo selvfølgelig at jeg går og tenker på de jeg har hatt sex med og han klarte akkurat å spørre meg om når jeg fingra mens jeg tenkte på de. Unnskyld meg. Så nå har han gjort det slutt med meg, så mye betydde jeg for han. Han som sendte bilde av pikken sin til ei kjerring for ei uke siden.Anonymous poster hash: e77c7...c98

Ææææ, hvor bor han? Fikk pikkbilde forrige uke. Anonymous poster hash: 740a7...1af

Ja, for det er jo bare en gutt i verden som gjør det. Du kan jo heller bare ta også si hvor han var fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...