Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Skal ha keisersnitt om ikke så lenge. Akkurat nå er jeg i en fase der jeg setter stor pris på sex. Regner med at jeg kanskje blir såpass sliten i omveltning av å bli mamma at sexlysten endres. Det jeg lurer på er om det er selve samleie en skal unngå i 6 uker og at orgasme er ok, eller om alt er forbudt i denne tiden.. Noen som vet? Anonymous poster hash: 58b2e...86d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Hva som er anbefalt vet jeg ikke, men jeg hadde sex (samleie) 4 uker etter ks. Anonymous poster hash: 2156a...742
MammantilNurket Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 På grunn av infeksjonsfare må dere bruke kondom i seks uker. Så lenge dere bruker kondom er det bare å sette i gang
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Endte opp med hastesnitt (bikinilinja), så det ble så som så med lysten / sexen før det hadde gått noen uker. Husker ikke nøyaktig, men tror vi venta i hvertfall ca 4 uker (jeg var ikke ferdig med renselsen og vi brukte kondom husker jeg) og han var selvfølgelig veldig forsiktig (jeg lå på sida med han bak). Første 2 ukene var en voldsom omveltning hvor alt fokus var på baby, men etter hvert begynte vi å prate sammen om vi skulle prøve oss i senga (var vel han som brakte temaet på banen ). Fortalte ham om endringene jeg opplevde og hvordan jeg følte meg fysisk (orka ikke at han skulle ta på brystene mine, var ubehagelig at det rant melk/de var forbeholdt baby). Det er lurt å involvere partneren din i tankene dine og fortelle ham hvordan du føler deg rent fysisk så han ikke forventer at alt er som før. Lykke til Anonymous poster hash: 9e582...6b1 Anonymous poster hash: 9e582...6b1
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Hadde keisersnitt i 2012. Vi hadde sex to uker etter, uten kondom. Visste ikke at det måtte brukes. Var litt vondt, en kjenner litt strekk her og der. Men jeg ble mest liggende under akten, mens mannen gjorde jobben Det som er positivt i mitt tilfelle er at jeg har fått mye kraftigere orgasmer etter Keisersnittet! Det er så deilig. LYKKE TIL! Anonymous poster hash: cc775...28c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Tusen takk alle sammen :-) Følte meg litt teit som lurte på dette, og fant ut at jeg iallfall ikke tørte å spørre sykehuset om dette. Stor klem til dere Anonymous poster hash: 58b2e...86d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Orgasme gir store sammentrekninger i nedre del av magen (i hvert fall for meg), så jeg ville vært obs på smertene etter ks før jeg gikk inn for å nå klimaks Anonymous poster hash: 2400d...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå