Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Gidder du å sminke deg når du ikke skal noe..? Pynter meg veldig fint når jeg skal noe egentlig, men hjemme gir jeg meg en god f ;-) Så idag er det sminkefri, og sitter her hjemme i treningsbh og bukse. Har en baby på 8 uker. Har jeg ærend ut tidlig på formiddagen er det ikke alltid jeg har tid heller med to barn i hus som krever sitt. Anonymous poster hash: f4554...5d6
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Varierer. Anonymous poster hash: 12a29...df2
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Jeg sminker meg ikke hvis jeg ikke skal noe spesielt. Anonymous poster hash: 80469...792
Elsker livet Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Jeg skal alltid noe så lenge ikke en av oss er syke. Trives ikke med å være her hele dagen, i alle fall ikke uten besøk. Pleier å sminke meg fra morgenen. Føler ikke jeg er helt i gang med dagen før jeg har gjort det, og havner da i sløvemodus.
Gjest Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Må ha på meg mascara iallefall, for ellers føler jeg meg ikke vel
frk. ærlig Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Jeg sminker meg alltid. Det var et løfte jeg gav til meg selv da jeg var yngre. Jeg skulle ikke la meg selv forfalle slik som min mor gjorde. Det går utover humøret, selvtilliten og hvordan dem rundt deg oppfatter deg. Så jeg sminker meg uansett. Likevel har jeg ennå til gode å ikke skulle noe en dag. Kan vel aldri huske at vi har hatt en dag inne, ut må man dersom man har flere barn.
Septembermirakel❤️ Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Jeg ser ut nå som jeg gjorde før(pluss noen kg) når jeg går ut av døra ja. Tar en dusj om jeg rekker, sminker meg ordner hår og kler meg IKKE i joggebukse når vi går ut. Lovte meg selv at jeg skulle holde meg fresh selv om jeg ble mamma, foreløpig går det bra Når det er sagt så går jeg i joggings, hår opp null sminke inne da, og concealer og kaffe i bøttevis er blitt min beste venn da lille snuppa ikke sover spes bra om nattenhun er 8 mnd nå
Blondzilla Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Sminker meg alltid, selvom jeg ikke skal ut. Går aldri i joggebukse/tights heller. Hvis jeg ikke fikser meg føler jeg meg shabby og nesten syk.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 Nei. Ikke bestandig jeg sminker meg når jeg skal ut, heller. Har aldri vært så veldig opptatt av det. Anonymous poster hash: d3bed...85c
fisken2015 Skrevet 4. juni 2014 #11 Skrevet 4. juni 2014 Samme ritualet som jeg alltid har hatt. Står opp og går rett i dusjen, sminker meg og kler meg ordentlig :-)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #12 Skrevet 4. juni 2014 Gjør som jeg alltid har gjort, ikke sminke om vi skal være hjemme. Skal vi bort tar jeg på mascara og noen ganger øyenskygge. Anonymous poster hash: 2361b...e87
Rediken Skrevet 4. juni 2014 #13 Skrevet 4. juni 2014 Nei, ikke hjemme. Men har vippeextentions og fargede bryn, da føler jeg meg fresh nok til å gå uten sminke både hjemme og utenfor huset.
☆☆☆ Skrevet 4. juni 2014 #14 Skrevet 4. juni 2014 Sminka meg på søndag, og muligens ved ei anledning for 14 dgr sida. Omtrent som når eg er i arbeid.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #15 Skrevet 4. juni 2014 Hvordan har dere tid til å fikse noe med dere selv? Her er det ingen tid alene,på badet eller noe annet sted... Anonymous poster hash: ba8af...c7d
Isola&Lille+julegave Skrevet 4. juni 2014 #16 Skrevet 4. juni 2014 Sminker meg så og si alltid. I dag er en sminkefri dag, men det er pga feber og shitty form Orket rett og slett ikke.
Elsker livet Skrevet 4. juni 2014 #17 Skrevet 4. juni 2014 Hvordan har dere tid til å fikse noe med dere selv? Her er det ingen tid alene,på badet eller noe annet sted... Anonymous poster hash: ba8af...c7d Nå er barna såpass store at de 3 eldste kan jeg jage ut. Ellers har jeg gjort det med publikum, og har fremdeles døra åpen for å ha litt kontroll på barna når jeg f.eks er i badekaret/dusjen. Ikke alltid like enkelt å få stå så lenge en har lyst, men det går det akkurat som andre ting som å lage mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå