Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Hva gjør jeg da? Smiler lurt, griper tak i ansiktet mitt og klorer HARDT Anonymous poster hash: 1143f...a59
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Det er nok helt normalt. Jenta mi på ett år biter og kloker meg også. Jeg smiler ikke når hun gjør det, for da tror hun det er morsomt å greit å gjøre det. Jeg ser henne i øynene å sier nei på en konsekvent måte, da slutter hun og vil plutselig kysse meg:-) Anonymous poster hash: 0f92c...aa6
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Når du ser h*n skal gjøre det, ta tak i armen(e) og si "Nei", ikke med sint stemme, men bestemt. Hver gang. Anonymous poster hash: 7330d...610
BareMas Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Om hun sitter i fanget ditt når hun angriper, sett henne ned på gulvet med en gang og gå å piske med noe annet et par minutter. Hun vil gråte høylydt og fortvilet, men da forteller du hvorfor du gjorde som du gjorde og fortsetter med ditt. Har fu andre tilstede når det skjer setter du ungen på gulvet og får trøst av de rundt deg. Hun skal ikke ha trøst, selv om hun gråter. Dette fungerte iallefall utmerket her, og angrepene ga seg fort.
BareMas Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Om hun sitter i fanget ditt når hun angriper, sett henne ned på gulvet med en gang og gå å piske med noe annet et par minutter. Hun vil gråte høylydt og fortvilet, men da forteller du hvorfor du gjorde som du gjorde og fortsetter med ditt. Har fu andre tilstede når det skjer setter du ungen på gulvet og får trøst av de rundt deg. Hun skal ikke ha trøst, selv om hun gråter. Dette fungerte iallefall utmerket her, og angrepene ga seg fort.Oida, autocorrect!! For Guds skyld, ingen pisking. Mente pusle..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Prøver å ta hånden før han klorer, bretter ut fingrene og får ham til å stryke på kinnet i stede mens du sier: "Være god!". Rekker du det ikke og barnet får klort, sier du au, evt også nei, setter barnet ned og går litt unna (dersom det er mulig) for å vise at du ikke vil være med barnet dersom det oppfører seg slik. En 1-åring forstår ikke at du får vondt, derfor må du lære både at det gjør vondt, og hva du heller vil at barnet skal gjøre. Bli for all del ikke sint, det hjelper ikke. Anonymous poster hash: 18bfa...589
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå