Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Minsten er syk idag (4 åring). Han er i god form, men kastet opp i går kveld. Sover så dårlig for tida, så etter jeg hadde sendt ungene på skolen la jeg meg på sofaen, slo på film til småen og sovna....:/ Har dårlig samvittighet... Nå skal resten av dagen brukes på bare ham! Skriver vel bare så dere enten kan gi meg mindre dårlig samvittighet, eller beskjed om å skjerpe meg.. Anonymous poster hash: da75d...fb4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 For noen måneder siden måtte jeg sende en bekymringsmelding til barnevernet fordi jeg oppdaget at en elev hadde en alkoholisert mor som slo henne og hadde latt sin nyeste kjæreste få "forsyne seg" av datteren. Beklager altså, men å kalle seg selv "verdens dårligste mor" fordi man sovner litt på sofaen mens en unge ser på film er i mine øyne totalt latterlig og et hån ovenfor de barna som virkelig har grusomme mødre! Anonymous poster hash: b38ed...bc4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Skjerp deg. Du vet selv at dette er et tullete innlegg. Det er tullete og rett og slett respektløst overfor de som har opplevd å ha en dårlig mor å kalle seg "verdens verste mamma" på grunn av at man ikke har stått på pinne for barnet non-stop. Har du fått med deg overgrepssaken som går nå? Mor og far misbrukte to små gutter på det groveste fra de var ett og to år gamle, i tillegg til hennes eldre sønn. DET er en dårlig mor! Kutt ut pjattet. Anonymous poster hash: 681ae...b7b
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Altså, nå mente jeg ikke verdens verste mamma sånn bokstavlig talt... Jeg er en flink mamma sånn ellers. Og nå angrer jeg på hele innlegget.. Anonymous poster hash: da75d...fb4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Skjerp deg. Du vet selv at dette er et tullete innlegg. Det er tullete og rett og slett respektløst overfor de som har opplevd å ha en dårlig mor å kalle seg "verdens verste mamma" på grunn av at man ikke har stått på pinne for barnet non-stop. Har du fått med deg overgrepssaken som går nå? Mor og far misbrukte to små gutter på det groveste fra de var ett og to år gamle, i tillegg til hennes eldre sønn. DET er en dårlig mor! Kutt ut pjattet. Anonymous poster hash: 681ae...b7b Skrev siste innlegget mitt før jeg såg dette. Er helt enig med dere!!!! Det var en helt idiotisk ting å skrive!!! Beklager!!! Anonymous poster hash: da75d...fb4
min<3 Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Ja huff han så på film. Stakkars unge. Huff og huff.
Pengetreet Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Ingen skade skjedd Når barna er syke, så er det lov med litt slack. Hadde han hatt skyhøy feber som måtte holdes øye med, eller kastet opp, så hadde vært noen annet. God bedring til gutten din
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Ingen skade skjedd Når barna er syke, så er det lov med litt slack. Hadde han hatt skyhøy feber som måtte holdes øye med, eller kastet opp, så hadde vært noen annet. God bedring til gutten din Takk... Uff, er flau over overskriften.. Skulle stått verdens kjedeligste eller noe... Anonymous poster hash: da75d...fb4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Ingen skade skjedd Når barna er syke, så er det lov med litt slack. Hadde han hatt skyhøy feber som måtte holdes øye med, eller kastet opp, så hadde vært noen annet. God bedring til gutten din Takk... Uff, er flau over overskriften.. Skulle stått verdens kjedeligste eller noe... Anonymous poster hash: da75d...fb4 Første anonym her. Jeg har PMS og er nok litt ekstra amper, hehe... Er bare lei av alle som kaller seg "verdens dårligste mor" over filleting som omtrent alle mødre gjør/opplever innimellom, og så gikk det nok litt vel hardt utover deg i dag hva jeg mente om den saken. Var egentlig ikke meningen å være så voldsom i svaret mitt, jeg skjønte jo hva du mente Men kanskje det likevel kan være greit å tenke seg litt om på hvordan man formulerer seg? De aller fleste mammaer er gode mammaer, heldigvis! Anonymous poster hash: b38ed...bc4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 Ingen skade skjedd Når barna er syke, så er det lov med litt slack. Hadde han hatt skyhøy feber som måtte holdes øye med, eller kastet opp, så hadde vært noen annet. God bedring til gutten din Takk... Uff, er flau over overskriften.. Skulle stått verdens kjedeligste eller noe...Anonymous poster hash: da75d...fb4 Mener du at du skal være 100 % engasjert i barnet ditt 24 timer i døgnet? Mener du for alvor at det ikke er greit at han ser på tv mens du slapper av avogtil? Jeg tror du må slappe av litt, altså. Du er hverken dårlig eller kjedelig mor, men en tanke hysterisk og overbeskyttende vil jeg nok si ja. Anonymous poster hash: a033d...abb
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #11 Skrevet 4. juni 2014 Jeg setter til og med på film til min friske 4 åring i helgene så jeg kan sove litt ekstra. Han er oppe før fuglene kvitrer. Har aldri tenkt at jeg er en dårlig mor av den grunn Bare innrøm det, du leter etter kommentarer som skal forgude deg som mor Anonymous poster hash: d336b...9d2
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #12 Skrevet 4. juni 2014 Det gjør vel ingenting. Gjorde det samme daglig i en periode da tvillingene mine var små. De sov dårlig om natten og da fikk storebror se en film mens mamma og twinsa tok seg en dupp på dagtid. Anonymous poster hash: e5bc6...a94
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #13 Skrevet 4. juni 2014 Så alle de som setter barna foran NRK super i helgene for å sove litt lenger enn kl 6.30 er dårlige foreldre? Hehe... Det er helt lov!! Jeg var gravid og hadde ene barnet hjemme pga litt feber, og jeg "tvang" henne til å sove litt sammen med meg. Mange ganger jeg har hatt "feberfri" dag hjemme med et barn og sittet og jobbet på pc'en mens barnet ser på tv. Er like ille det! Anonymous poster hash: 02c73...ac3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå