Gå til innhold

Faen hvor folk syter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle har jobb, unger, husarbeid også videre. Slutt å syt. Slapp av og nyt det heller. Velg p kos dere på jobb, med barna og med husarbeidet. Ta det som god trim. Stress ned, la huset flyte for å gjøre noe gøy med barna en ettermiddag innimellom.

Velg å være lykkelig!!!!

God sommer!

Anonymous poster hash: 83a0e...191

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer ikke å kose meg med husarbeidet, synes hele greia er djevelens verk. Det er IKKE koselig å vaske dass, skrubbe kjøkken eller brette tøy. Koser med meg idretten, barna, jobben og mannen. Men ikke med husarbeid. Ikke er det noe trim heller, bare frustrasjon.

Anonymous poster hash: 44f09...510
Skrevet

Tusen takk for at du ga oss fasiten. Uten din hjelp hadde ingen av oss blitt lykkelige!

Anonymous poster hash: bb2bf...758

Skrevet

Tusen takk for at du ga oss fasiten. Uten din hjelp hadde ingen av oss blitt lykkelige!

Anonymous poster hash: bb2bf...758

Bare hyggelig å kunne hjelpe :)

Skrevet

Alle har jobb, unger, husarbeid også videre. Slutt å syt. Slapp av og nyt det heller. Velg p kos dere på jobb, med barna og med husarbeidet. Ta det som god trim. Stress ned, la huset flyte for å gjøre noe gøy med barna en ettermiddag innimellom.

Velg å være lykkelig!!!!

God sommer!

Er enig med deg hi! Er syter de hver gang det skjer noe utenom, feks avslutninger... Ungene gleder seg og syns det er så gøy, mens foreldrene går og gleder seg til det er ferdig.

Folk har klaga på været et halvt år nå. Så kom sol og sommer. Så klager de for pokker på at det er for varmt!!! Kan ikke annet enn å

Anonymous poster hash: b6b37...57d

Skrevet

Så bra! Veldig enig.

Skrevet

Ironisk at noen syter og klager over at andre syter og klager på et anonymt forum som er lagt opp til syting og klaging. Ha en fin kveld.

Anonymous poster hash: 2eccb...59d
Skrevet

Når foreldre må kjøre barna overalt ( stakars hvis de må sykle holdning), smøre matpakker til barna flytter ut ( så trist hvis de må gjøre dette selv holdning), finne frem klær til sine 12 åringer.

Det eneste som mangler er gullskjea i ræva!

Husarbeid har eksistert i alle år, men luftpute unger er det for mange av. Skjønner foreldre syter fordi de stakkars små ikke kan bli litt selvstendige.

Anonymous poster hash: 05915...dd8

Skrevet

Er veldig enig med deg hi!! Jeg er ikke glad i husarbeid, men hater rot! Så da vet jeg at vi må ta vekk rot/leker og vaske en maskin eller to hver dag! Da er det så utrolig deilig å våkne dagen etter til et ryddig og rent hus!

Jeg har full jobb, 2 barn og en super mann! Jeg kunne tenkt meg en annen jobb, men jeg får det virkelig til i jobben! Jeg har fått bonuser hver måned det siste året pga gode resultater! Noe som gjør at jeg får gløden igjen! Som igjen gjenspeiler seg hjemme :) Og ja, jeg har virkelig gått inn for å være lykkelig! Det er kun jeg som kan gjøre noe med min egen tankegang. Jeg gidder ikke å være negativ og sur pga bagateller!

En venninne mistet mannen sin veldig brått for 6 uker siden, han gikk på jobb og kom aldri hjem til den lille familien sin igjen :( Dette har virkelig fått opp øynene mine for hvor skjørt livet faktisk er! Og jeg vil ikke sløse vekk tiden på å være negativ og sytete!!

Nyt livet, familien, jobben, venner, barn og husarbeid ;)

Vi vet aldri når vi ikke kan gjøre det lenger!!

Anonymous poster hash: c4278...043

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...