Gå til innhold

Hvorfor hater alle Aurora og Ann Mariell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 3bdaa...8ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det for et innlegg da? Hater alle det? Jeg for min del syns Aurora er et nydelig navn.!

Skrevet

Hva er det for et innlegg da? Hater alle det? Jeg for min del syns Aurora er et nydelig navn.!

Oppbrukt, og hva er det som er så fint med det egentlig?? Uttalelsen av navnet på østlandsdialekt er til å grøsser av!

Anonymous poster hash: 09383...0a8

Skrevet

Fordi de ikke er feige. De står opp for seg selv og sine lojale. De kysser ikke ræv for å bli så de kan få feste og sole seg enda lenger.De tenker på seg selv og sine, men de spiller godt.

Også er nok misunnelsen blant de andre jentene stor. A og AM er jo noen veldig flotte jenter, spesielt AM er virkelig vakker.

Anonymous poster hash: fac67...2ad
Skrevet

Fordi de ikke er feige. De står opp for seg selv og sine lojale. De kysser ikke ræv for å bli så de kan få feste og sole seg enda lenger.De tenker på seg selv og sine, men de spiller godt.

Også er nok misunnelsen blant de andre jentene stor. A og AM er jo noen veldig flotte jenter, spesielt AM er virkelig vakker.

Vakker???? Operert operert operert. Det er ikke rart det er forskrudde syn på hvordan man burde se ut her i verden!

Anonymous poster hash: ff7fc...a07

Skrevet

Hahahaha, blir man vakker når man opererer seg altså??? Den var ny!!! Ser bare på Sophieelise, hun var faktisk vakker som 16-17 åring, mens nå syntes jeg hun faktisk ser jæ..ut!

Skrevet

Hahahaha, blir man vakker når man opererer seg altså??? Den var ny!!! Ser bare på Sophieelise, hun var faktisk vakker som 16-17 åring, mens nå syntes jeg hun faktisk ser jæ..ut!

Takk!!

Skrevet

Vakker???? Operert operert operert. Det er ikke rart det er forskrudde syn på hvordan man burde se ut her i verden!

Hun er nok ikke operert. Er vel velsignet med fyldige lepper som Angelina Jolie. Bare se på bilder av henne som barn 

Skrevet

Hahahaha, blir man vakker når man opererer seg altså??? Den var ny!!! Ser bare på Sophieelise, hun var faktisk vakker som 16-17 åring, mens nå syntes jeg hun faktisk ser jæ..ut!Anonymous poster hash: 09383...0a8

Takk!!Anonymous poster hash: ff7fc...a07

Jo værså god:-)

Skrevet

Puppene og leppene har ho farget med tatovering? Vet ikke om det kan kalles "operert, operert". Det er vel ikke akkurat puppene som gjør ho "pen"?

Anonymous poster hash: 6cea1...608

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 3bdaa...8ec

Tror det er fordi de ikke følger dems "pipe". Og ved å finne syndebukker, så prøver de å "skjule" sine feil og sette seg i et bedre lys. De har tørt å gå i mot gruppen, noe de andre liker svært dårlig. Ann Mariell er den jeg liker best og fått mer sansen for Aurora. De andre må jo bli flaue av seg selv, når deres falskhet blir vist på tv.

Anonymous poster hash: 6cea1...608

Skrevet

Den andre alliansen synes Aurora og Ann Mariell er falske og teite siden de spiller spillet. Aurora og Ann Mariell framstår likevel som mye mer ærlige og åpne enn de i den andre alliansen. Hvorfor de ikke liker Aurora og Ann Mariell? Det er vel fordi den andre alliansen mener de har enerett på å spille ;)

Skrevet

Nå lurer jeg fælt på hvem disse folka er. 

Er det bloggere?

Anonymous poster hash: 35200...0e7
Skrevet

De har jo dårlig holdning. Ekkelt å høre på at de dømmer folk etter hva de jobber med og hvor de kommer fra.

Anonymous poster hash: c9785...132
Skrevet

Også er nok misunnelsen blant de andre jentene stor. A og AM er jo noen veldig flotte jenter, spesielt AM er virkelig vakker.Anonymous poster hash: fac67...2ad

Vakker???? Operert operert operert. Det er ikke rart det er forskrudde syn på hvordan man burde se ut her i verden! Anonymous poster hash: ff7fc...a07

Hun har silikonpupper og permanent makeup, men igjen syns jeg hun er veldig pen. Syns ikke egentlig hun er et bra skjønnhetsideal sammenlignet med alle beinranglene av skjønnhetsidealer som er nå til dags...

Anonymous poster hash: da0ac...7ce

Skrevet

Er det bloggere?

Paradise Hotell. :-)

Skrevet

Er det bloggere?

Ha ha, serien som alle snakker om, men som jeg knapt har sett på. Vet ikke engang hva det handler om. :fnise:

Skrevet

Er det bloggere?

Ha ha, serien som alle snakker om, men som jeg knapt har sett på. Vet ikke engang hva det handler om. :fnise:

Huff... Veldig dårlig, men begynte å se en episode denne sesongen og måtte bare fortsette. Masse morsomme karakterer med mange morsomme ytringer. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...