Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Blåste akkurat 3000 på zalando.. (men jeg fortjener det sikkert?)
sug lut Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Klart du gjør. Bare husk at du skal shoppe senere i sommer også, gjerne i fylla.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Du fortjener selvfølgelig det! Skulle ønske jeg hadde slike summer til å gjøre det samme med Litt misunnelig nå
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Du fortjener selvfølgelig det! Skulle ønske jeg hadde slike summer til å gjøre det samme med Litt misunnelig nå Ehm.. sier ikke noe til mannen, og det er den summen jeg får for å ha vært praksisveileder dette året, så jeg har fortjent det.. og tjent det selv. Endret 4. juni 2014 av Lektor Doppler med tillegg
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Du fortjener selvfølgelig det! Skulle ønske jeg hadde slike summer til å gjøre det samme med Litt misunnelig nå Ehm.. sier ikke noe til mannen, og det er den summen jeg får for å ha vært praksisveileder dette året, så jeg har fortjent det.. og tjent det selv. Heldiggris!!
Gjest beef sister Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Du fortjener alt du vil fortjene (som er positivt)!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Du fortjener det like mye som jeg fortjener alt det lekre treningstøyet jeg nettopp har bestilt meg
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2014 Du fortjener det like mye som jeg fortjener alt det lekre treningstøyet jeg nettopp har bestilt meg Kjøpt meg "anti shake" shorts.. navnet er hysterisk.
frk Nilsen Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Du fortjener det like mye som jeg fortjener alt det lekre treningstøyet jeg nettopp har bestilt meg Kjøpt meg "anti shake" shorts.. navnet er hysterisk. Har kikket på dem, vil gjerne høre hvordan de funker
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 Du fortjener det like mye som jeg fortjener alt det lekre treningstøyet jeg nettopp har bestilt meg Kjøpt meg "anti shake" shorts.. navnet er hysterisk. Hehe, jeg har anti-shake tights jeg, såååeh. Men det shaker likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå