Gå til innhold

Hva regnes egentlig som "the gap"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du står med lårene samlet, så er det opphold mellom lårene. Det er "the gap".

Jeg kan forresten si at det å ha mellomrom mellom lårene ikke er ensbetydende med at man er for tynn. Folk er forskjellige. Noen er sunne som tynne, andre er sunne som større. Viktigste er at man får i seg næring og er i god form.

Anonymous poster hash: 3ccfe...ba7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde et slikt mellomrom for en tid tilbake, da jeg var veldig tynn. Hadde aldri hørt om "the gap", syntes bare det var grusomt stygt. Hadde aldri hørt om bikini bridge heller. Det hadde jeg også, men syntes det var så stygt med de utstikkende hoftebeina at jeg aldri ville ha vist meg i bikini. Nå finner jeg ut at det er trendy og slik man skal se ut. Verden er et sjukt sted. Personlig vil jeg heller ha noen kilo for mye enn å se slik ut igjen.

Anonymous poster hash: 2ec83...0a2

Helt enig med deg. Bikini bridge var forøvrig nytt for meg, merkelig hva media kan få folk til å ville ha.

Anonymous poster hash: 0a6e7...017

bikini bridge er bare en tullegreie som ble funent på for å vise hvor lett det er å manipulere folks syn på hva som er fint og hva man må ha osv.

Anonymous poster hash: f5d6d...5e3

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Bikini bridge er bare fjernt. Jeg vil iallefall ikke at noen skal kunne se rett ned i trusa mi når jeg ligger på ryggen :P

Skrevet

Det heter vel ikke the gap? Er det ikke thigh gap som er det riktige?

Skrevet

Jeg har the gap mellom knær og lår, og jeg ser da ikke fæl ut... Jeg har naturlig slanke bein, og ser ikke sykelig tynn ut....

Anonymous poster hash: ad785...fd6

Skrevet

Jeg har the gap mellom knær og lår, og jeg ser da ikke fæl ut... Jeg har naturlig slanke bein, og ser ikke sykelig tynn ut....

Personlig synes jeg ikke det ser bra ut på noen.

Anonymous poster hash: 2ec83...0a2

Skrevet

Noen, som deg, har det naturlig. Mange synes det er veldig flott og sulter seg for å oppnå det. Tåpelig, for det kommer kun an på hvordan hoftene dine er plassert og blir dermed vanskelig å oppnå. Men verden er nå sånn at det som er vanskelig å oppnå gjerne er mer ettertraktet.

Anonymous poster hash: 0a6e7...017

Skrevet

Jeg har naturlig gap mellom lårene. Er 172 cm og 64 kg, så er hvertfall ikke for tynn.

Anonymous poster hash: b154f...930

Skrevet

Haha... Jeg har gap!! Ikke fordi jeg er tynn, er heller litt overvektig, men er lettere hjulbeint...

Er det ettertraktet altså? Eller det teller kanskje ikke når man er (en anelse) hjulbeint..

Skrevet

Haha... Jeg har gap!! Ikke fordi jeg er tynn, er heller litt overvektig, men er lettere hjulbeint...

Er det ettertraktet altså? Eller det teller kanskje ikke når man er (en anelse) hjulbeint..

Jepp, kan du fange smågris mellom låra er du midt i motebildet, faktisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...