Gå til innhold

Hvorfor tisser menn på/rundt doskålen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vi driver og pusser opp litt i huset og har fått hjelp fra slektninger og venner.

4 mannfolk blant annet De bruker doen ofte og det er urin overalt Jeg vasker rundt og doen ofte om dagen, sikkert 10 ganger eller mer, for vil ikke at de eller jeg skal tråkke idet.

Jeg er rett og slett sliten:(

Er det så vanskelig å treffe det store hullet?

Anonymous poster hash: 538ca...63c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi noen står.. og dasker rundt med snabben som om det skulle være 17 mai og flaggdag  :closedeyes:

Anonymous poster hash: fd117...b42
Skrevet

fordi de ikke må vaske opp selv! Gjør de dette hjemme også..?

Skrevet

Fordi det i fysikkens navn er komplett umulig for en urinstråle å være hel. Det er millionvis av dråper i ulik størrelse som slites ifra strålen og havner overalt innen rekkevidde. Har sett dette i saktefilm. Nasty!

Anonymous poster hash: b2394...a59

Skrevet

fordi de ikke må vaske opp selv! Gjør de dette hjemme også..?

Det lurer jeg å på? Eller så tråkker de i sin egen urin og tar det med over hele huset. Æsj!

Skrevet

Be dem sitte, og hvis de ikke klarer det så får de vaske selv ;)

Skrevet

Fordi de ikke har lært å sitte å tisse.

Utrolig grisete!

Skrevet

Spør dere virkelig deres voksne menn og samboere om hvordan de går på do, og LÆRER dem hvordan de tisser? Jeg vet faktisk ikke om mannen står eller sitter jeg... har liksom aldri spurt. På samme måte som han aldri hat spurt om jeg bruker bind eller tamponger, og hvordan jeg skifter bind.

Anonymous poster hash: 387a9...8ce
Skrevet

Spør dere virkelig deres voksne menn og samboere om hvordan de går på do, og LÆRER dem hvordan de tisser? Jeg vet faktisk ikke om mannen står eller sitter jeg... har liksom aldri spurt. På samme måte som han aldri hat spurt om jeg bruker bind eller tamponger, og hvordan jeg skifter bind. Anonymous poster hash: 387a9...8ce

Det ser du lett. Om det er urin på doskålen eller rundt den, så står han. Om det ikke er det så sitter han.

Har du aldri sett? Vasket do?

Skrevet

Spør dere virkelig deres voksne menn og samboere om hvordan de går på do, og LÆRER dem hvordan de tisser? Jeg vet faktisk ikke om mannen står eller sitter jeg... har liksom aldri spurt. På samme måte som han aldri hat spurt om jeg bruker bind eller tamponger, og hvordan jeg skifter bind. Anonymous poster hash: 387a9...8ce

Det ser du lett. Om det er urin på doskålen eller rundt den, så står han. Om det ikke er det så sitter han.

Har du aldri sett? Vasket do?

Har en liten gutt som søler selv om han sitter, så vet faktisk ikke. Vasker doen vanligvis fort uten å inspisere og undersøke hvilken tilstand doen er i.

Anonymous poster hash: 387a9...8ce

Skrevet

Mannen min tørker det faktisk opp etter seg! Om han bommer altså.

Jeg er jo ofte på badet mens han er på do og omvendt så vet jo hvordan han går på do. Han har også vært på do når jeg skifter bind og tampong når jeg har mensen fordi om han ikke nistrirrer på meg.

Har også erfaring med at mannfolk bommer ofte og vasker gjerne ned både

doen og området rundt når vi har hatt besøk av slike griser.

Skrevet

Når bare jeg og samboer er hjemme er det aldri tiss på og rundt skåla, men så fort vi har besøk av andre menn så er det tiss overalt! Skjønner ikke hvordan det går an?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...