Gå til innhold

Gjøre stas på noen (hjelp)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemor til mine barn er nylig operert (for 3. gang på halvannen mnd) for brystkreft, og hele brystet ble fjernet. Det har slitt på henne mentalt. Jeg vil så gjerne gjøre noe hyggelig for henne, er det noen av dere som har en god ide? Hun er fortsatt redusert og kan ikke bli tatt med bort på noe. Hun er glad i blomster, hage, hobbysysler osv. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, ikke så lett - men det finnes noen utrolig flotte hagebøker. Særlig om hun leser engelsk.

Skrevet

Rødvin og ost.

Hagebøker

Gode kremer til hender og ansikt.

Lag en god middag og stikk innom med.

Frukt, god sjokolade og en baylis.

Hva med gode dusjkremer eller lignende.

Skrevet

hun har kanskje ikke fått ordnet så mye i hagen som hun pleier siden hun er syk?

Hva med å plante sommerblomster i noen fine potter som hun kan ha glede av?

Skrevet

Sender en link på dette prosjektet som ble startet av Vibeke nettopp av samme grunn som du beskriver.

Hva kan man bidra med når man ikke vet hva godt man kan gjøre?

http://customaid.blogspot.no/2012/09/ull.html

Det er det siste året startet opp avdelinger over hele landet på dette. Man kontakter den avdelingen som er  nærmest. Skriver itt kort om den man mener trenger litt ull&omtanke og vedkommende får et veldig fint pledd i posten.

Du kan enten gå inn på facebooksiden til Ull&omtanke, men jeg vet at du også kan skrive direkte til Vibeke på e-postadressen hennes øverst på bloggsiden.

Dette kan jo være en tilleggsoppmerksomhet.

Med ønsker om god bedring til bestemor.

Gjest beef sister
Skrevet

Sender en link på dette prosjektet som ble startet av Vibeke nettopp av samme grunn som du beskriver.

Hva kan man bidra med når man ikke vet hva godt man kan gjøre?

http://customaid.blogspot.no/2012/09/ull.html

Det er det siste året startet opp avdelinger over hele landet på dette. Man kontakter den avdelingen som er nærmest. Skriver itt kort om den man mener trenger litt ull&omtanke og vedkommende får et veldig fint pledd i posten.

Du kan enten gå inn på facebooksiden til Ull&omtanke, men jeg vet at du også kan skrive direkte til Vibeke på e-postadressen hennes øverst på bloggsiden.

Dette kan jo være en tilleggsoppmerksomhet.

Med ønsker om god bedring til bestemor.

For et fint prosjekt! Her tror jeg nesten at jeg må bidra med noen lapper. Støtter denne som et godt gaveforslag.

Skrevet

Visste jeg kunne stole på dere.. Hagebok så klart! Og litt fine kremer til å stelle seg selv med, det kommer nok godt med. Og en eller annen kul hageplante som ikke er så vanlig..

Skrevet

Mulig det er prematurt, men kanskje trenger hun noe å ha på hodet?...Skal se om jeg finner link jeg har til noen som sies å være gode.

Skrevet

Hva med hjemme spa? Rolig musikk, pleie negler, føtter, ansikt og hår osv. Veldig enkelt, lite stress. Slipper å ut døren. Kan kose dere med en film hun liker samtidig. :)

Om hun har en fin hage hun ikke får stellt så kan du jo ta en mega runde der. luke ugress og alt det andre som hører til hage greier. :)

Skrevet

Mulig det er prematurt, men kanskje trenger hun noe å ha på hodet?...Skal se om jeg finner link jeg har til noen som sies å være gode.

Kjekt å ha dersom det kommer til det, men jeg tror jeg forsto det som at hun ikke trengte cellegift, kun stråling. 

Skrevet

Kjekt å ha dersom det kommer til det, men jeg tror jeg forsto det som at hun ikke trengte cellegift, kun stråling. 

http://www.4women.com/

disse, blant annet, beaubeau, har godt rykte. Man blir nemlig kald på knolten når den mangler hår. Dessuten blir man sårbar..både i direkte og overført betydning..

Skrevet

Jeg er en som trøstespiser, kosespiser og som liker å lage mat, spise mat og få mat. En oppmerksomhet fra meg innebærer dermed alltid noe spiselig. Hjemmebakte boller i en kurv sammen med en fin kopp, god kaffe og en hagebok ville det nok blitt fra meg i en sådan stund. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...