Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsk:

- priser meg lykkelig over ungene mine. Det er noen dager på jobben at jeg virkelig skjønner at det ikke er en selvfølge å få tre barn som klarer seg bra, som er sosialt kompentente, friske psykisk og fysisk og som er glade i mamma'n sin

- har venner som skjønner at jeg ikke er eslet for "skriv tre positive ting tre dager etter hverandre"

- det har regnet i natt, slipper å vanne i ettermiddag

- gressenketilværelse hele uka gjør at jeg får god tid på kvelden til å gjøre hva jeg vil og til å bestemme over fjernkontrollen

Hat:

- er litt umotivert på jobb og bruker ikke tiden godt nok - skrivearbeidet hoper seg opp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsk

Nye dekk og felger på bilen. Halve jobben er gjort, resten skal dekkfolka gjøre.

Sol

Vært i dusjen

Koselig formiddag hjemme med lillebror

Snart helg og det langhelg

Herlige barn

Bare 6 uker til vi reiser på ferie idag :D

Hat

Jeg har slitt ut 1 dekk (til) på snodig måte på bilen og den stod på felgen på ikea på mandag. Så grunnen når jeg sleit det av idag. Det har revna langs hele innsiden. Den sto på felgen idag også så jeg tok det av og visste ikke om jeg skulle le eller gråte. .

Ikke mere hat :D Og det er jo ikke så hat lenger for nå er det ordnet :)

Skrevet

Elsk:

fine fine damene mine både her og der

unger som funker

fantastiske balkonghagen

regn som ikke er kaldt

eget kontor

Gidder ikke kjenne etter hatet, tror jeg. Sykt lavvann på konto, men hei, det går.

Skrevet

Elsk:

- priser meg lykkelig over ungene mine. Det er noen dager på jobben at jeg virkelig skjønner at det ikke er en selvfølge å få tre barn som klarer seg bra, som er sosialt kompentente, friske psykisk og fysisk og som er glade i mamma'n sin

- har venner som skjønner at jeg ikke er eslet for "skriv tre positive ting tre dager etter hverandre"

- det har regnet i natt, slipper å vanne i ettermiddag

- gressenketilværelse hele uka gjør at jeg får god tid på kvelden til å gjøre hva jeg vil og til å bestemme over fjernkontrollen

Hat:

- er litt umotivert på jobb og bruker ikke tiden godt nok - skrivearbeidet hoper seg opp

Mine venner har også skjønt at det ikke er mye vits med sånt hos meg.

Ellers kan jeg også skrive under på flere av dine elsk og det samme på hat, ser jeg.

Slenger på en som kanskje går under bade elsk og hat:

Fortsatt litt liv igjen i de gamle eggstokkene siden mens kom i dag og ikke har vært her siden begynnelsen av mars.

Skrevet

Det som var elsk tidligere har endret seg til stort hat og så litt elsk igjen om jeg ser forbi hatet..

Mannen skal selge bilen og jeg skal overta felgene. Siden noen av mine dekk var ihjelkjørte og det ene faktisk kjørt istykker så la jeg på 2 av dem hjemme og skulle til dekkforhandler idag for å få nye dekk på de 2 andre felgene.

Litt lyd når jeg kjører men mannen sier det er lodda (på dekka :P ).

Kommer til dekkforhandler som kan fortelle at felgene er ødelagt. 2 stk.

Så da ble det ikke 2 nye dekk, men 4 nye felger med dekk på til den herlige sum av nesten 11000kr. Tenk om jeg hadde hatt dem til klær :o

Elsken er jo at bilen blir fin og antageligvis god å kjøre og ingen ting å være redd for på ferie og langtur med bilen :)

Skrevet

Hat: 27 grader på soverommet. Et under om det blir noe søvn i natt. Klager ikke på at sommeren endelig er her, men skulle av og til ønske det var litt kjøligere her inne.

Elsk: Sommeren er her og vi nyter dagene. Treåringen har badebasseng i hagen, og jeg og babyen har parasoll å gjemme oss under. Verden er full av fantastiske mennesker, og det dukker stadig opp flere. I dag har jeg snust på et ti dager gammelt eksemplar. Desuten er hagen full av vakre, glade farger. :)

Skrevet

Hat:

Lite. Må være at jeg er trøtt og at det er så lite å gjøre på jobb om dagen. 

Elsk:

-Finvær

-Fine unger

-3 treningsøkter unnagjort allerede denne uken

-Blir ettbarnsmor for en stakket stund i helgen, når eldste skal på tur med mormor og morfar i bobilen. Litt småskummelt for en overhysterisk mamma, første gang jeg sender henne avgårde på tur med andre enn pappaen, men hun gleeeder seg stort, og jeg vet at det også betyr en ganske så avslappende og rolig helg med bare en unge i hus. ;)

Skrevet

Hat: for mye jobb! Hat hat hat.

Elsk:

Rødvin i glasset

Langhelg jeg gjør alt for å nå (=ferdig med hatjobb)

Skrevet

Elsk

Sommer

Sol

Lykkelig mini og lykkelig midi. Maxi er på ferie så jeg regner med ren lykke der og (det er HARDT for en mamma å ikke ringe og høre hvordan det går hver dag når poden er på andre siden av jorden. Men jeg er flink o holder meg til å svare på de få meldingene jeg får)

Hat

Dårlig følelse ang jobbsøknad

Trøtt og slapp

Pms

Evig dårlig samvittighet for gamle foreldre som ikke får den tiden de fortjener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...