Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Jeg har sønnen min på tre år aleine, far har samvær annenhver helg. Han bor hos nye kjæresten som er ei fantastisk dame, hun har også barn fra før som er i skolealder. Nå er jeg inne i en periode med jobb, studier og mye annet som MÅ fikses. Jeg er så sliten at det går utover barnet, jeg rekker ikke hente meg inn de to helgene i mnd jeg har fri, for da jobber jeg for å tjene penger så det skal gå rundt! Spurte far om han ikke kunne være så snill å ha barnet vårt to dager/netter ekstra neste uke, slik at jeg får henta meg inn. Men han begynner så tidlig på jobb at han ikke får levert i barnehagen, kjæresten hans hadde derimot hatt god tid til det, men han sier han ikke kan belaste henne med det. Kan jeg spørre henne i stedet? Vi snakker mye sammen, så ville ikke blitt helt ut av det blå, men hvor frekt er det? Anonymous poster hash: 10327...5a4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Far har sagt nei så respekter det. Anonymous poster hash: 1c2c3...b87
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Ja, det synes jeg blir frekt. Jeg synes du bør ta hensyn til hans svar. Dersom du trosser han kan det bli surt mellom dere. Kan du ikke be om litt hjelp fra feks dine foreldre i stedet? Anonymous poster hash: 2acd2...016
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 I min verden er det helt ok å spørre om. Hos oss leverer vi og henter barn etter hvem som har tid, uavhengig om det er "mine eller dine". Litt merkelig forhold når voksne mennesker ikke kan spørre hverandre om sånt. Anonymous poster hash: ab269...be4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Det er kanskje ikke direkte frekt, men når far har sagt nei så tenker jeg at da er svaret nei. Litt som når barn spør far og han sier nei, så lærer man barna at da går man ikke til mor og spørr..... Anonymous poster hash: 13879...deb
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Ja, er vel kanskje ikke så lurt! Har prøvd å si til faren at jeg gjerne ville hatt med kjæresten hans på neste fvk møte, men det syns han er unødvendig. Jeg vil helst inkludere henne, nettopp fordi avgjørelser han og jeg tar sammen går ut over henne også. Jeg er bare så sliten om dagen at jeg ikke klarer se opp ned på noe, og kunne ønske han kunne hjulpet meg litt, det er hans barn også.. Foreldre har jeg ikke her, så det går ikke å få hjelp av de. Hi Anonymous poster hash: 10327...5a4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 I en slik situasjon så hadde jeg spurt, siden du er så sliten Anonymous poster hash: 99d9f...2ba
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Siden du og bf allerede har snakket om det ville jeg respektert det han sa. Men spør bf om du kan snakke med henne. Og legg til at du kan ta igjen de dagene senere eller hjelpe de i en lignende situasjon senere. Høres jo ut som dere har en god tone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå