Gå til innhold

Bytte cola ut med sitronvann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere om jeg nå under slankingen bytter ut colaen med vann tilsatt sitronsaft? Altså, presset fra en sitron, ikke saft på flaske? Noen som har prøvd det?

Anonymous poster hash: 7b570...004
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ihvertfall ikke drikke cola når du slanket deg. Og mye cola bør du ikke drikke ellers heller.

Anonymous poster hash: 75b0f...d6f

Skrevet

Spør du om noen har prøvd å bytte ut cola men sitronvann eller noen har prøvd å drikke mye vann med sitron?

Jeg drikker masse vann og bruker ofte sitron i vannet. Enten juicen fra sitronen eller en skive sitron eller lime i vannet. Drikker ikke brus, og iallefall ikke cola.

Cola er ikke bra for kroppen så det bør du vel slutte med uavhengig om du slanker deg.

Skrevet

Spør du om noen har prøvd å bytte ut cola men sitronvann eller noen har prøvd å drikke mye vann med sitron?

Jeg drikker masse vann og bruker ofte sitron i vannet. Enten juicen fra sitronen eller en skive sitron eller lime i vannet. Drikker ikke brus, og iallefall ikke cola.

Cola er ikke bra for kroppen så det bør du vel slutte med uavhengig om du slanker deg.

Jeg har aldri drukket mer enn ett glass cola om dagen, så "mye" vil jeg ikke si det har vært. Vann uten smak klarer jeg ikke drikke fordi jeg brekker meg og helle går tørst hele dagen, så tenkte å prøve vann med presset sitron.

Skrevet

Jeg har aldri drukket mer enn ett glass cola om dagen, så "mye" vil jeg ikke si det har vært. Vann uten smak klarer jeg ikke drikke fordi jeg brekker meg og helle går tørst hele dagen, så tenkte å prøve vann med presset sitron.

Vann med presset sitron i er sunnt. Gjør det! :)

Anonymous poster hash: 22b5f...a43

Skrevet

Sitron i vannet er sunt og rensende så bare fint å tilsette dette. Begynn gjerne dagen med et glass varmt vann med sitron. Skal gi kroppen en bra boost!

Et glass cola om dagen ser jeg på som mye, men det er meg. Brus hører ikke hverdagen til.

Skrevet

Proøv og se om du liker det. Prøv gjerne eple, appelsin, bær o.l om sitronen ikke faller i smak.

Anonymous poster hash: fab79...f4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...