Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Her har man hudheng på magen, delte magemuskler og litt fett. Resten av kroppen er strøken, dette er etter 3 fødsler. Trener 5 ganger i uka med middels intensitet, likevel hjelper det ikke. Spiser sunt. Er 169 cm høy og veier 59 kilo. Noen tips? (ikke lavkarbo). Rockering hjelper forresten ikke fordi jeg i løpet av de 3 måneder jeg prøvde å rocke aldri fikk det til. Har veldig stive hofter, og ringen detter ned på gulvet etter 2 "jukk". Anonymous poster hash: 4d8a4...19b
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Tja...jeg hadde tatt operasjon da. Hvordan mener du magen skal bli bra igjen med delte magemuskler og heng? Det skjer jo ikke. Anonymous poster hash: fda27...ba3
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Tja...jeg hadde tatt operasjon da. Hvordan mener du magen skal bli bra igjen med delte magemuskler og heng? Det skjer jo ikke. Anonymous poster hash: fda27...ba3 Det er dette svaret jeg fryktet. Har ikke råd til å punge ut 45 000, så må nok lære meg å leve med den stygge magen Anonymous poster hash: 4d8a4...19b
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Tja...jeg hadde tatt operasjon da. Hvordan mener du magen skal bli bra igjen med delte magemuskler og heng? Det skjer jo ikke. Anonymous poster hash: fda27...ba3 Det er dette svaret jeg fryktet. Har ikke råd til å punge ut 45 000, så må nok lære meg å leve med den stygge magen Anonymous poster hash: 4d8a4...19b Det kan være du vil få det dekket. Ca 350 kr til fastlegen for en vurdering har du vel råd til? Anonymous poster hash: 15415...0b2
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Tja...jeg hadde tatt operasjon da. Hvordan mener du magen skal bli bra igjen med delte magemuskler og heng? Det skjer jo ikke. Anonymous poster hash: fda27...ba3 Det er dette svaret jeg fryktet. Har ikke råd til å punge ut 45 000, så må nok lære meg å leve med den stygge magen Anonymous poster hash: 4d8a4...19b Det kan være du vil få det dekket. Ca 350 kr til fastlegen for en vurdering har du vel råd til? Anonymous poster hash: 15415...0b2 Har snakket med 2 fastleger om dette, fikk beskjed om at det måtte jeg dekke selv. Selv om jeg har brokk i tillegg til det andre fæle på magen. Var visst ikke ille nok. Anonymous poster hash: 4d8a4...19b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå