Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Jente på 20 her. Har nettopp funnet ut at jeg er gravid, er ca 5-6 uker på vei. Den siste mnd, har jeg tatt litt mdma (ecstasy), røykt hasj og tatt kokain i helgene. Jeg er ikke en person som er avhengig, langt ifra, men spørsmålet mitt er hvor stor sjangsen er for at fosteret kan ha blitt skadet av dette? Er det større risiko des lengre man går uviten og fortsetter med det man gjorde iforhold til så tidelig i svangerskapet? Jeg og kjæresten har ikke bestemt oss ennå på hva valg vi skal ta, men jeg tror med meg selv at mest sannsynlig beholder barnet. Men begge er bekymret for at det har skadet barnet.. Anonymous poster hash: d6741...0a6
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Det er godt det har skadet fosteret og ikke minst deg.Det er spesielt i starten at fosteret er sårbart, da alt skal på plass. Ta en tur til jordmor, slutt med dop umiddelbart, selv etter barnet er født. Et barn skal ikke bare bli født frisk, men ha en barndom uten dopede foreldre og foreldrenes omgangskrets Anonymous poster hash: ab6c5...917
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Skulle si "det kan godt være", ikke "det er godt" Anonymous poster hash: ab6c5...917
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Det er godt det har skadet fosteret og ikke minst deg.Det er spesielt i starten at fosteret er sårbart, da alt skal på plass. Ta en tur til jordmor, slutt med dop umiddelbart, selv etter barnet er født. Et barn skal ikke bare bli født frisk, men ha en barndom uten dopede foreldre og foreldrenes omgangskrets Anonymous poster hash: ab6c5...917 Sist gang jeg gjorde det var for over 2 uker siden.. Men vet du hvor stor sannsynlighet det er for at det ble skadet?.. Skal selvfølgelig ikke holde på med dette mer! Takk for svar Anonymous poster hash: d6741...0a6
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Du har jo vist allerede at du ikke er i stand til å ta fornuftige valg, jeg hadde anbefalt abort og at du får orden på livet ditt og prioriteringene dine før du setter unger til verden. Anonymous poster hash: 8e1c2...71e
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Barnet deler ikke blod med deg før ca i uke 6 mener jeg. Men hvilke skadelige følger dop kan gi tør jeg ikke å si... Snakk med legen din eller gå inn her www.rustelefonen.no og vær helt ærlig, de vet garantert mer enn noen av oss her inne. De har en anonym spørretjeneste på den sida også hvis du ikke klarer å prate om det. Det er mange barn som blir født friske etter å ha vært gjennom mye rart i svangerskapet, men det er jo ikke heldig. Godt at du fant ut av at du er gravid tidlig og er klar til å ta ansvar for dine handlinger. Håper alt går vel og at du får noen betryggende svar. Lykke til! Anonymous poster hash: 652be...07a
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Barnet deler ikke blod med deg før ca i uke 6 mener jeg. Men hvilke skadelige følger dop kan gi tør jeg ikke å si... Snakk med legen din eller gå inn her www.rustelefonen.no og vær helt ærlig, de vet garantert mer enn noen av oss her inne. De har en anonym spørretjeneste på den sida også hvis du ikke klarer å prate om det. Det er mange barn som blir født friske etter å ha vært gjennom mye rart i svangerskapet, men det er jo ikke heldig. Godt at du fant ut av at du er gravid tidlig og er klar til å ta ansvar for dine handlinger. Håper alt går vel og at du får noen betryggende svar. Lykke til! Anonymous poster hash: 652be...07a Tusen hjertelig takk for svaret ditt! Anonymous poster hash: d6741...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå