Ugl@ ruger... Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Oversatt: Jeg blir gal! Klokken er nå snart to på natta, jeg har ikke blundet et jævla sekund! Har avtale med tre spreke opplagte venninner i morgen (duggfriske ugravide som er ferdige med profuksjonsfasen). Kommer til å føle meg "fresh" 😩
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Det er ikke greit at du ikke får sove. Men du glemmer regelen om at gravide som bare gjør seg litt flid er flotte uansett Og at du har en naturlig gravid glød som gjør deg fin De vet nok hvordan de var selv også om de er ferdig med produksjonen. Noen dager er man slitne og noen netter sover man ikke. Er de venninner bryr de seg uansett ikke noe om slikt, selv om du skulle poengtere det
amandine Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Dessuten, kjære ugle, ikke glem at de alle som en er så langt unna graviditeten at de har fått nostalgiskyen på plass. De sitter der og tenker rosa små tanker om babyspark og knubbete lubne fingre, de kjenner lukta av myke nakker og er glade på dine vegne for at du opplever det. (Så tenker de fort at Åh hun er jammen tøff, jeg er glad det ikke er meg i sommervarmen, og du! så fin hun ser ut!). Nyt dagen!
Ugl@ ruger... Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2014 Du, den der "gravidgløden" det snakkes om er totalt fraværende her i hus... Jeg ser mer ut som en kryssning mellom kvisebefengt tenåring og en pasient på kortisonbehandling. Så her må det fakes glød!!! Forøvrig har jeg nå en traumatisert 16 åring også som kom i skade for å se mora i bare trusa ( trodde han hadde dratt avgårde og skulle gå mellom soverommet og badet)... Oh what a day!
amandine Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Du, den der "gravidgløden" det snakkes om er totalt fraværende her i hus... Jeg ser mer ut som en kryssning mellom kvisebefengt tenåring og en pasient på kortisonbehandling. Så her må det fakes glød!!! Forøvrig har jeg nå en traumatisert 16 åring også som kom i skade for å se mora i bare trusa ( trodde han hadde dratt avgårde og skulle gå mellom soverommet og badet)... Oh what a day! That´ll teach him! Fake glød og smil! Og nyt dagen din!
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Jeg er sikker på at du er nydelig på din måten uansett hva du sier!! Gravide er pent Hev hodet og fokuser på at du bærer et helt nytt liv inni deg og at andre ser deg for den du er. Ikke det du ser i speilet. Og når baby er født blir alle misunnelig og glemmer hvordan du så ut for å skape den nydelige saken
Ugl@ ruger... Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2014 Med en god times innsats forran speilet, en maxikjole og et stort smil så ble det ikke så aller verst. Storkoste meg og nesten ledd på meg brokk. Neste uke kommer damene på lunsjbesøk hos meg... Blir kjekt med en haug babysyke "filletanter". Ei av dem er godt i gang med å strikke til ham...
amandine Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Med en god times innsats forran speilet, en maxikjole og et stort smil så ble det ikke så aller verst. Storkoste meg og nesten ledd på meg brokk. Neste uke kommer damene på lunsjbesøk hos meg... Blir kjekt med en haug babysyke "filletanter". Ei av dem er godt i gang med å strikke til ham... Told you so! Ha ha ha ha så bra!!!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Altså jeg leste nyheten (for nettavisen er jo så seriøs) om at søstra til Kim kardashian (og det kan iPad skrive riktig???????) nå savner jeg kursiv bare så det er sagt... Jo altså hun er visst rimelig nygravert og har allerede fått "gløden" . Dvs den kommer når du er et kvarter på vei cirka. Så dermed må jo du ha nok glød til å lade opp noe solceller siden du er ikke så langt unna fødings! Tenker du er skjønn jeg uansett hvor mye du mener at du ikke er det og latterbrokk er noe av det beste som finnes!
Ugl@ ruger... Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #10 Skrevet 4. juni 2014 Den traumatiserte tenåringen stakk huet inn dørene tidligere i kveld og ropte: Er det safe å komme inn i huset? Har mamma på seg klær?!! Der mannen så spørrende på meg og jeg måtte forklarte traumer fra i morres....ble litt humring.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 hmm.. 17åringen ser meg naken daglig, da vi kolliderer på badet. Jeg sminker meg og han går i dusjen. mulig han er ødelagt for livet? Han har neppe noen illusjoner om damekropper i alle fall.
Ugl@ ruger... Skrevet 7. juni 2014 Forfatter #12 Skrevet 7. juni 2014 hmm.. 17åringen ser meg naken daglig, da vi kolliderer på badet. Jeg sminker meg og han går i dusjen. mulig han er ødelagt for livet? Han har neppe noen illusjoner om damekropper i alle fall. Min hadde ikke noe problemer med det inntil for noen år sia... Da var det å låse badedøra osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå