Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Har så utrolig lite erfaring med syke barn selv om jeg har en på 4 og en på 6. Uansett, nå er han på 4 skikkelig febersyk. Det begynte med at han frøs, så tok på han ullpysj. Så tissa an på seg i søvne, tok den av og dysja. Nå øigger han uten, oppå dynen. Er det ok? Bør jeg ha vinduet på gløtt, eller igjen? Er veldig varmt! Har gitt paracet. Noe mer jeg bør gjøre? Uvant og ekkelt når de er syke :-( Anonymous poster hash: 9a8bd...230
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 De skal ha minst mulig klær på seg når de har feber. Kaldt vann når de dusjer , kalde våte kluter på panne og kropp. Kald saft is. Kan ha et tynt laken over seg når de sover.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Ibux virker bedre en Paracet på mange for å få ned feberen. Sjekk temperaturen igjen før du legger deg. Pyjamas bør han ikke ha på når han er så varm. Anonymous poster hash: 8a45a...b8c
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Og luft godt på rommet frem til du legger deg, så kan du ha vinduet på gløtt etterpå. Mine 4 åringer har ikke hatt på pjamas siden mars, hvorfor har du det på når det er så varmt? Anonymous poster hash: 8a45a...b8c
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Husk at når du gir febernedsettende svetter barnet, og kan bli kald hvis det har lite klær på og det et kaldt i rommet ( men temperaturen hår jo opp igjen når medisinen går ut, da). Viktig med mye drikke når temperaturen er høy. God bedring til gutten din ☺️ Anonymous poster hash: b65ae...1de
Marsipanmor Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Hva er "skikkelig febersyk"? Hvor høy feber har han? Viktig å ikke pakke han inn når feberen er på vei opp.. og husk å gi godt med vann.. bruk klut.. ja du har jo fått gode råd over her.. Når feberen er på vei opp fryser han, når den er på vei ned svetter han.. Går sikkert helt fint God bedring.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Tok på pysj fordi han frøys.. før jeg skjønte at han var syk. Det kom vanvittig fort! Anonymous poster hash: 9a8bd...230
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå