Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Collett, Hipp, Nan HA1? Brukte NAN 1 til vesla, men hun fikk så vondt og ble hard i magen av den!! ( Delammer og gir litt flaske) Nå har vi kjøpt Hipp, men er den mildere for magen tro? er jo en hel jungel av morsmelkerstatning! Anonymous poster hash: 64284...d37
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har brukt Collett til alle mine 3 barn, har vært veldig fornøyd med den. Grunnen til at det ble den, var en barnepleier på sykehuset som anbefalte den pga. erfaringer med ett gulpende barnebarn. ;-) Anonymous poster hash: 70048...5b5
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har brukt Collett til alle mine 3 barn, har vært veldig fornøyd med den. Grunnen til at det ble den, var en barnepleier på sykehuset som anbefalte den pga. erfaringer med ett gulpende barnebarn. ;-) Anonymous poster hash: 70048...5b5 får man kun kjøpt den i apotek? Anonymous poster hash: 64284...d37
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Nan var hard for magen og det var mye gulping, Collett og Småfolk ble det mye gulping av (som luktet skikkelig vondt), Hipp har vært desidert best for vårt barn. Mildest for magen, både mtp avføring og gulping. Anonymous poster hash: dc1ec...a03
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har brukt Collett til alle mine 3 barn, har vært veldig fornøyd med den. Grunnen til at det ble den, var en barnepleier på sykehuset som anbefalte den pga. erfaringer med ett gulpende barnebarn. ;-) Anonymous poster hash: 70048...5b5 får man kun kjøpt den i apotek? Anonymous poster hash: 64284...d37 Nei, den er å få kjøpt i dagligvaren. Men det er ikke alle kjedene som har den. Husker ikke hvem som har, er en stund siden vi sluttet med slikt her i heimen. ;-) Anonymous poster hash: 70048...5b5
Blomstogbier Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har brukt både Hipp 1 og 2 og NAN 1 og 2, og merket ingen forskjell på mitt barn (ga fra 1,5 mnd).
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Nan var hard for magen og det var mye gulping, Collett og Småfolk ble det mye gulping av (som luktet skikkelig vondt), Hipp har vært desidert best for vårt barn. Mildest for magen, både mtp avføring og gulping. Anonymous poster hash: dc1ec...a03 Takk for svar, vi prøver Hipp! Om ikke prøver vi nok Collett.. Anonymous poster hash: 64284...d37
Line-mamma til to herlige Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 brukt NAN 1 og 2 på mine. fått mme fra dag en. aldri no problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå