Gå til innhold

Når starter dagen deres og når er du i seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er d opp kl 6 om ikke barna våkner før. Hit og dit før jobb og dagen flyr før barna er i seng. Liker å ha litt alenetid på kveld t feks trening. Men så må hus ryddes og ting være klart før neste dag.. Klokken blir ofte over 23 før jeg er i seng. Kjenner at dette har begynt å tære på meg og kroppen trenger mer søvn osv. Kunne tenkt meg en uke i sengen rett og slett...

Flere som har d sånn?

Anonymous poster hash: 8b273...a24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. I dag stod ene opp 5, andre sover nok ikke før midnatt. Full fart hele dagen ellers også. Vanlig her er opp 6-7 og i seng 23-00, somregel nærmere midnatt.

Anonymous poster hash: a4b5d...8d5

Skrevet

Står opp 6.35, legger meg vanligvis en gang mellom 23 og 24.

Anonymous poster hash: ee1e6...27f
Skrevet

På ukedagene er det opp og hoppe ca 7.

Er i seng ca 23.

Mine dager er rolige (enn så lenge), er gått ut i permisjon, og går og venter på at lillebror skal komme.

Anonymous poster hash: d1c46...564

Skrevet

Jeg står opp 5.50 for å få 30 min alene på badet.

Så vekker jeg unger etter tur og gjør dem klare. Smører matpakker og ut døra kl 7.

Legger meg alt fra 23-01. Altfor sent, jeg vet.

Anonymous poster hash: 4f833...2a7

Skrevet

Står opp rundt 05.30 og legger meg 23-24 

100% jobb, lang reisevei, hente unger etc. Trening prøver jeg å få unna på reiseveien til/fra jobb. Enten på sykkel eller løpe. 

Skrevet

Opp ca 7, i seng i 1-2 tida, sovner ofte ikke før 3.

Skrevet

Her starter dagen alt mellom 6.45 og 7.10.

Vekker barna og får de avgårde til skolen. Kjører de noen ganger.

Jeg legger meg mellom 22 og 23. Prøver å være i seng til litt over 22.30 også 1-2 dager i uka ca kl.22. Blir jeg for trøtt hviler jeg litt på dagtid og.

Skrevet

Står opp mellom halv åtte-halv ni, spiser frokost samlet og dagen ender for meg rundt 23-24

Anonymous poster hash: f767e...640

Skrevet

I dag startet dagen kl 05.15, alt mellom 05.00 og 06.30 er normalt, og dagen ender som regel rundt 22.30. Sovner tvert. Full stilling i en friluftsbarnehage, en ettåring og en toåring pluss trening gjør at jeg overhodet ikke sliter med søvnen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...