Gå til innhold

Bryr meg vanligvis ikke om bloggere.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

....men, er det noen som vet hvordan det går med Rannveig Heitmann?

Anonymous poster hash: 0b4c3...72d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....men, er det noen som vet hvordan det går med Rannveig Heitmann?Anonymous poster hash: 0b4c3...72d

Spiller inn film for tiden!

Anonymous poster hash: dbdbf...baf

Skrevet

Blåfilm, da eller? ;)

Skrevet

Har faktisk skjedd noe som gjør at R ikke har det så bra nå. Så kanskje folk bør tenke seg om litt før de henger henne ut..

Anonymous poster hash: 60e65...c2a

Skrevet

Hva da?

Anonymous poster hash: 3af73...2ba

Skrevet

Har faktisk skjedd noe som gjør at R ikke har det så bra nå. Så kanskje folk bør tenke seg om litt før de henger henne ut..Anonymous poster hash: 60e65...c2a

Vet at typen var utro (og at hun han var utro mot muligens er gravid), det er old news!

Skrevet

Har faktisk skjedd noe som gjør at R ikke har det så bra nå. Så kanskje folk bør tenke seg om litt før de henger henne ut..Anonymous poster hash: 60e65...c2a

Vet at typen var utro (og at hun han var utro mot muligens er gravid), det er old news!Anonymous poster hash: dbdbf...baf

Det er faktisk bare trist og leit uansett hvem det skjer med :(

Skrevet

Vet at typen var utro (og at hun han var utro mot muligens er gravid), det er old news!Anonymous poster hash: dbdbf...baf
Det er jeg enig i. Men enkelte sorte sjeler mener at carma is a bitch, etter all den dritten bloggeier har blåst ut mot leserne. Jeg forstår godt at hun kan bli forbanna og oppgitt over stygge kommentarer, men hun har selv valgt å eksponere livet sitt og da må hun regne med at enkelte vil hakke på henne, slik er det dessverre! Men det er også alle løgnene og motsiglesene hun kommer med på bloggen, som får folk til å reagere, og da får man er kritisk øye til blogger! Jeg unner absolutt ingen det hun går igjennom nå, men hun bør begynne å åpne øynene sine og tenke over enkelte av de gode rådene hennes lesere kommer med, mange fornuftige råd! Rannveig framstiller seg som at hun vet alt, og ingen skal komme her og gi råd og fortelle henne noe annet. Jeg vil si at hun er egosentrisk som kun tenker på seg selv, og barna selvfølgelig! Det jeg stusser mest på, er hvilke profesjonelle salongen er det som sprøyter inn stoffer til en mor som er ammende, for ikke å snakke om rammevilkår selv som velger dette framfor datteren sin! Fysjameg sier jeg bare!!

Skrevet

Det er jeg enig i. Men enkelte sorte sjeler mener at carma is a bitch, etter all den dritten bloggeier har blåst ut mot leserne. Jeg forstår godt at hun kan bli forbanna og oppgitt over stygge kommentarer, men hun har selv valgt å eksponere livet sitt og da må hun regne med at enkelte vil hakke på henne, slik er det dessverre! Men det er også alle løgnene og motsiglesene hun kommer med på bloggen, som får folk til å reagere, og da får man er kritisk øye til blogger! Jeg unner absolutt ingen det hun går igjennom nå, men hun bør begynne å åpne øynene sine og tenke over enkelte av de gode rådene hennes lesere kommer med, mange fornuftige råd! Rannveig framstiller seg som at hun vet alt, og ingen skal komme her og gi råd og fortelle henne noe annet. Jeg vil si at hun er egosentrisk som kun tenker på seg selv, og barna selvfølgelig! Det jeg stusser mest på, er hvilke profesjonelle salongen er det som sprøyter inn stoffer til en mor som er ammende, for ikke å snakke om rammevilkår selv som velger dette framfor datteren sin! Fysjameg sier jeg bare!!Anonymous poster hash: dbdbf...baf
Se bort i fra skrivefeil, forbasket autocorect ;-)

Skrevet

Det er jeg enig i. Men enkelte sorte sjeler mener at carma is a bitch, etter all den dritten bloggeier har blåst ut mot leserne. Jeg forstår godt at hun kan bli forbanna og oppgitt over stygge kommentarer, men hun har selv valgt å eksponere livet sitt og da må hun regne med at enkelte vil hakke på henne, slik er det dessverre! Men det er også alle løgnene og motsiglesene hun kommer med på bloggen, som får folk til å reagere, og da får man er kritisk øye til blogger! Jeg unner absolutt ingen det hun går igjennom nå, men hun bør begynne å åpne øynene sine og tenke over enkelte av de gode rådene hennes lesere kommer med, mange fornuftige råd! Rannveig framstiller seg som at hun vet alt, og ingen skal komme her og gi råd og fortelle henne noe annet. Jeg vil si at hun er egosentrisk som kun tenker på seg selv, og barna selvfølgelig! Det jeg stusser mest på, er hvilke profesjonelle salongen er det som sprøyter inn stoffer til en mor som er ammende, for ikke å snakke om rammevilkår selv som velger dette framfor datteren sin! Fysjameg sier jeg bare!!Anonymous poster hash: dbdbf...baf

Greit nok at en ikke behøver å respektere henne som person, men å unne henne at samboeren går bak ryggen hennes og har sex med en annen kvinne, og attpåtil gjør henne gravid....det gjør jeg faktisk ikke. Ingen fortjener slik behandling uansett, men det er min mening ;)

Skrevet

Nå er det faktisk veldig lenge siden hun har blogget. Lurer på hva som skjer!

Anonymous poster hash: 6f044...79b

Skrevet

Hun holder tydeligvis på med flytting

Anonymous poster hash: 09eb8...e8e

Skrevet

Hun holder tydeligvis på med flyttingAnonymous poster hash: 09eb8...e8e

Hvordan vet du at det ikke bare er løse rykter?

Skrevet

Hun holder tydeligvis på med flyttingAnonymous poster hash: 09eb8...e8e

Hvordan vet du at det ikke bare er løse rykter?

Hun skrev selv på sin instagram at hun holdt på med flyttevask.

Anonymous poster hash: 09eb8...e8e

Skrevet

Det var også noen som for en stund siden linket til leiligheten på finn. Skal hun flytte nordover igjen?

Skrevet

Det var også noen som for en stund siden linket til leiligheten på finn. Skal hun flytte nordover igjen?Anonymous poster hash: 0b4c3...72d

Da er hun tøff siden hun skjelte ut Gud og hver mann fra Alta på bloggen for noen mnd siden!

Skrevet

Anonymous poster hash: 60e65...c2a

Skrevet

Det var også noen som for en stund siden linket til leiligheten på finn. Skal hun flytte nordover igjen?Anonymous poster hash: 0b4c3...72d

Da er hun tøff siden hun skjelte ut Gud og hver mann fra Alta på bloggen for noen mnd siden! Anonymous poster hash: dbdbf...baf
Noen ganger må man svelge en gjeng med hårete kameler, det er jo der hun har hjelp å få...

Skrevet

Dumt å flytte til hjemplassen til en hun ble gravid med på første ligg.

Anonymous poster hash: 864a0...baf
Skrevet

Da er hun tøff siden hun skjelte ut Gud og hver mann fra Alta på bloggen for noen mnd siden! Anonymous poster hash: dbdbf...baf
Noen ganger må man svelge en gjeng med hårete kameler, det er jo der hun har hjelp å få...Anonymous poster hash: 0b4c3...72d
Fra hvem da,moren? Hadde aldri turd å sitte mine føtter der igjen, hvis jeg var henne! Komme krypende tilbake med halen mellom bena, samt to "løsunger"

Skrevet

Noen ganger må man svelge en gjeng med hårete kameler, det er jo der hun har hjelp å få...Anonymous poster hash: 0b4c3...72d
Fra hvem da,moren? Hadde aldri turd å sitte mine føtter der igjen, hvis jeg var henne! Komme krypende tilbake med halen mellom bena, samt to "løsunger"Anonymous poster hash: dbdbf...baf
Var moren jeg tenkte på ja, hun har vel ikke så mange andre til å hjelpe seg?

Skrevet

Fra hvem da,moren? Hadde aldri turd å sitte mine føtter der igjen, hvis jeg var henne! Komme krypende tilbake med halen mellom bena, samt to "løsunger"Anonymous poster hash: dbdbf...baf
Var moren jeg tenkte på ja, hun har vel ikke så mange andre til å hjelpe seg?Anonymous poster hash: 0b4c3...72d
Nei, tviler på det,Dessverre for henne! Denne bloggeren har ødelagt mye for seg selv med måten hun har framstilt seg selv på!

Skrevet

Var moren jeg tenkte på ja, hun har vel ikke så mange andre til å hjelpe seg?Anonymous poster hash: 0b4c3...72d
Nei, tviler på det,Dessverre for henne! Denne bloggeren har ødelagt mye for seg selv med måten hun har framstilt seg selv på!Anonymous poster hash: dbdbf...baf

Hvorfor er du så slem mot en som ligger nede? Det sier mye om deg som menneske. Du kjenner til at kjente mennesker har blitt mobbet of forfulgt til selvmord?

Skrevet

Leiligheten hun har bodd i ligger ute til leie nå, og "ledig umiddelbart"..

Anonymous poster hash: f5e89...1db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...