Mrs Smutt & Smilende Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Etter en halv episode av "Paradise Hotel" og hjernen min har gått i svart. Hva ER det for noe sinnsvak ræva underholdning jeg har sittet å sett på? Var ikke klar over at det faktisk levde så godt opp til ryktet som hjernedød underholdning. Beklager til alle som ser på det altså, eller nei forresten ikke. Åh, må fluktsove litt kjenner jeg.
frk Nilsen Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Kan dessverre ikke svare deg, så reklame for det en gang og hjernen ble til grøt....
sug lut Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 PH - deltakelse eller å faktisk seriøst se det - er på lista over ting som gjør mine barn arveløse.
frk Nilsen Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 PH - deltakelse eller å faktisk seriøst se det - er på lista over ting som gjør mine barn arveløse. Samme her, pluss at jeg kommer til å vugge gråtende i en krok og lure på hvor jeg feilet
Frenzia Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Husker jeg fulgte med på et par episoder av første sesong, for å skjønne hva kidza snakket om. Husker bare at det var noen som skulle "lime Lene"? Og kom til å se 10 minutter av åpningen av denne sesongen, og jeg skjønte absolutt ikke en dritt, så nå får kidza snakke om hva dem vil, uten at jeg bryr meg. Jeg skal derimot bry meg overkant høylytt og med vetorett over fjernkontrollen så fort jeg aner tendenser til interesse for å se noe slikt hos mine egne småttiser.
Himmel og hav Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Vi ble sittende og se et kvarters tid, en kveld, litt på samme måten som at du ikke greier å ta blikket fra en båt som er i ferd med å gå på grunn. Temaet for dagen var påske, og en av bertene skulle forklare hva som skjedde for sånn ca 2000 år siden: " Ehh...øhhh... var ikke det da Jesus ble henlagt?" Da svitsjet vi over til en annen kanal som viste reklame for dovaskemidler og vi syntes at vi hadde gjort et berikende bytte.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2014 (endret) Jeg tror ikke jeg kommer til å komme meg helt igjen etter dette faktisk. At det står så dårlig til er rett og slett nesten så ille at jeg frykter litt for den oppvoksende generasjon. Åh... Endret 3. juni 2014 av Mrs Smutt & Smilende
Ziva Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Er mer givende å sitte og se på maling tørke. Da slipper jeg å irritere meg over dårlig grunnarbeide fra deltagernes opphav.
amandine Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 PH - deltakelse eller å faktisk seriøst se det - er på lista over ting som gjør mine barn arveløse. Det har jeg gjort klinkende klart for mine etterkommere også! Skrekk og gru!
Iiiiik Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 Jeg tror ikke jeg kommer til å komme meg helt igjen etter dette faktisk. At det står så dårlig til er rett og slett nesten så ille at jeg frykter litt for den oppvoksende generasjon. Åh... Jeg har ikke sett på det, men falt innom noe lignende i går. Kjærlighetsredet? PH-deltakerne er ikke representative for den oppvoksende generasjon. Det er jo det verste av det verste, de plukker vel kun ut etter kriteriene dum og deilig hvis jeg har skjønt det riktig. Dum og dummere og deilig og eklere fantes da jeg var ungdom også. De slapp heldigvis å drite seg ut på TV...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå