Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Mannen skal på tur til Thailand og jeg skriver ønskeliste Er det mulig å få tak i merker som Chanel, Prada osv, og er det i tilfelle bare fake? Anonymous poster hash: e9a7e...d17
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Thai kone,så pass på ;-p Anonymous poster hash: 1f39a...800
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Thai kone,så pass på ;-pAnonymous poster hash: 1f39a...800 Du bare måtte? Noen av oss er gift med ordentlige menn, vet du, og kan trygt slippe dem ut alene Hi Anonymous poster hash: e9a7e...d17
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Thai kone,så pass på ;-pAnonymous poster hash: 1f39a...800 Du bare måtte? Noen av oss er gift med ordentlige menn, vet du, og kan trygt slippe dem ut alene HiAnonymous poster hash: e9a7e...d17 Det var en tull kjære deg :-) eller...... Anonymous poster hash: 1f39a...800
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 næh.. jeg har vært der og fant ikke noe spes.. kjøpte et hjemmelaget album som var fullt av piller (så det da jeg åpnet det hjemme).. takk gud for at jeg ikke ble stoppet, hadde vel sittet der enda... Anonymous poster hash: 47d3a...a6d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 næh.. jeg har vært der og fant ikke noe spes.. kjøpte et hjemmelaget album som var fullt av piller (så det da jeg åpnet det hjemme).. takk gud for at jeg ikke ble stoppet, hadde vel sittet der enda... Anonymous poster hash: 47d3a...a6d Tok du deg en knært da ;-) Anonymous poster hash: 1f39a...800
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #9 Skrevet 3. juni 2014 næh.. jeg har vært der og fant ikke noe spes.. kjøpte et hjemmelaget album som var fullt av piller (så det da jeg åpnet det hjemme).. takk gud for at jeg ikke ble stoppet, hadde vel sittet der enda... Anonymous poster hash: 47d3a...a6d Tok du deg en knært da ;-) Anonymous poster hash: 1f39a...800 Prøvde en, men synes de rosa elefantene var så skumle så jeg turte ikke ta fler... (hihi.. neida, kasta alt i do) Anonymous poster hash: 47d3a...a6d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #10 Skrevet 3. juni 2014 Horer. Anonymous poster hash: af736...92f Du? Jeg fikk kjeft fordi jeg sa Thai kone, så nå får du HI etter deg her,Hehe :-)Men det er jo sant da, det kryr av ladyboys der nede, vakre er de også om jeg kan si det selv ;-) Anonymous poster hash: 1f39a...800
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #11 Skrevet 3. juni 2014 næh.. jeg har vært der og fant ikke noe spes.. kjøpte et hjemmelaget album som var fullt av piller (så det da jeg åpnet det hjemme).. takk gud for at jeg ikke ble stoppet, hadde vel sittet der enda... Anonymous poster hash: 47d3a...a6d Tok du deg en knært da ;-)Anonymous poster hash: 1f39a...800 Prøvde en, men synes de rosa elefantene var så skumle så jeg turte ikke ta fler... (hihi.. neida, kasta alt i do) Anonymous poster hash: 47d3a...a6d Hihi, knegg ;-) hadde vært interessant å funnet ut hva det var da! Jeg hadde glatt levert det til politiet og fått dem undersøkt. Tror ikke de hadde arrestert meg,Hehe ;-) Anonymous poster hash: 1f39a...800
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #12 Skrevet 3. juni 2014 Kommer veldig ann på hvor du skal hen. Er mest "jalla" butikker med fake varer. Jeg kjøpte mest pene skjerf og lokal nips, ellers så er gull og edelstener billig, men man kan nesten aldri garantere at det er ekte vare. Ville heller brukt pengene på god mat og drikke og på fine opplevelser. Ang. thaidamer, så er de ikke så pågående som folk har fordommer om. Aldri opplevd noe "tull", bare høflige og hyggelige mennesker. Thailand er desidert mitt favorittland å reise til. Anonymous poster hash: 0d6b1...c12
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #13 Skrevet 3. juni 2014 næh.. jeg har vært der og fant ikke noe spes.. kjøpte et hjemmelaget album som var fullt av piller (så det da jeg åpnet det hjemme).. takk gud for at jeg ikke ble stoppet, hadde vel sittet der enda... Anonymous poster hash: 47d3a...a6d Tok du deg en knært da ;-)Anonymous poster hash: 1f39a...800 Prøvde en, men synes de rosa elefantene var så skumle så jeg turte ikke ta fler... (hihi.. neida, kasta alt i do) Anonymous poster hash: 47d3a...a6d Hihi, knegg ;-) hadde vært interessant å funnet ut hva det var da! Jeg hadde glatt levert det til politiet og fått dem undersøkt. Tror ikke de hadde arrestert meg,Hehe ;-) Anonymous poster hash: 1f39a...800 Tenkte på det, men jeg turte ikke.. det beste var å bli kvitt det og late som ingenting.. men ja, jeg lurer på hva det egentlig var i de Men TENK hva som ville skjedd om jeg hadde blitt stoppet.. hadde albumet i håndbagasjen til og med!!! Anonymous poster hash: 47d3a...a6d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #14 Skrevet 3. juni 2014 Kommer veldig ann på hvor du skal hen. Er mest "jalla" butikker med fake varer. Jeg kjøpte mest pene skjerf og lokal nips, ellers så er gull og edelstener billig, men man kan nesten aldri garantere at det er ekte vare. Ville heller brukt pengene på god mat og drikke og på fine opplevelser. Ang. thaidamer, så er de ikke så pågående som folk har fordommer om. Aldri opplevd noe "tull", bare høflige og hyggelige mennesker. Thailand er desidert mitt favorittland å reise til. Anonymous poster hash: 0d6b1...c12 Det kommer vel ann på hvor i landet du er... er du i pattaya blir du jaktet på selv om du er mann eller dame. Anonymous poster hash: 47d3a...a6d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #15 Skrevet 3. juni 2014 Horer. Anonymous poster hash: af736...92f Det står ikke på ønskelisten min. Hi Anonymous poster hash: e9a7e...d17
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #16 Skrevet 3. juni 2014 næh.. jeg har vært der og fant ikke noe spes.. kjøpte et hjemmelaget album som var fullt av piller (så det da jeg åpnet det hjemme).. takk gud for at jeg ikke ble stoppet, hadde vel sittet der enda... Anonymous poster hash: 47d3a...a6d Tok du deg en knært da ;-)Anonymous poster hash: 1f39a...800 Prøvde en, men synes de rosa elefantene var så skumle så jeg turte ikke ta fler... (hihi.. neida, kasta alt i do) Anonymous poster hash: 47d3a...a6d Hihi, knegg ;-) hadde vært interessant å funnet ut hva det var da! Jeg hadde glatt levert det til politiet og fått dem undersøkt. Tror ikke de hadde arrestert meg,Hehe ;-)Anonymous poster hash: 1f39a...800 Tenkte på det, men jeg turte ikke.. det beste var å bli kvitt det og late som ingenting.. men ja, jeg lurer på hva det egentlig var i de Men TENK hva som ville skjedd om jeg hadde blitt stoppet.. hadde albumet i håndbagasjen til og med!!! Anonymous poster hash: 47d3a...a6d Huff, ja det hadde vært dritkjipt :-( Anonymous poster hash: 1f39a...800
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #17 Skrevet 3. juni 2014 Horer. Anonymous poster hash: af736...92f Du? Jeg fikk kjeft fordi jeg sa Thai kone, så nå får du HI etter deg her,Hehe :-)Men det er jo sant da, det kryr av ladyboys der nede, vakre er de også om jeg kan si det selv ;-)Anonymous poster hash: 1f39a...800 Jeg ser at jeg virker muggen, men jeg syns det er så trist at fordommene mot det flotte landet og de nydelige menneskene er så sterke at horer og kjøpekoner er det første folk tenker på når de hører om landet. Hi Anonymous poster hash: e9a7e...d17
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #18 Skrevet 3. juni 2014 Horer. Anonymous poster hash: af736...92f Du? Jeg fikk kjeft fordi jeg sa Thai kone, så nå får du HI etter deg her,Hehe :-)Men det er jo sant da, det kryr av ladyboys der nede, vakre er de også om jeg kan si det selv ;-)Anonymous poster hash: 1f39a...800 Jeg ser at jeg virker muggen, men jeg syns det er så trist at fordommene mot det flotte landet og de nydelige menneskene er så sterke at horer og kjøpekoner er det første folk tenker på når de hører om landet. HiAnonymous poster hash: e9a7e...d17 Og det er jeg enig i :-) Anonymous poster hash: 1f39a...800
Gjest beef sister Skrevet 3. juni 2014 #19 Skrevet 3. juni 2014 Klart det er, mye fint å kjøpe i Bangkok (du finner jo fake også, men det er selvfølgelig lett å unngå), men merkene du nevner koster mye overalt i verden.
marmamma Skrevet 3. juni 2014 #20 Skrevet 3. juni 2014 Jeg reiste rundt i Thailand i 3 uker i fjor og må dessverre innrømme at jeg ikke fant så mye å kjøpe. Besøkte både utkanter og typiske turistplasser. Endte selvfølgelig opp med litt ting og tang fordi det var eksotisk og pent å se på, gjerne lokalt håndverk, men hadde problemer med å finne noe av god kvalitet sånn ellers. I Bangkok finner man jo alt mulig av merker osv, men det koster tilnærmet det samme som her hjemme. Hvis ikke er det helst ikke ekte. Ville vel helst bare holdt meg til ønskeliste fra taxfree jeg "Skattene" må man helst finne selv mens man utforsker stedene Om han skal til en typisk turistplass kommer han nok uansett til å drukne litt i massevis av turistsjapper med likt innhold. Da tar det litt tid å finne de mer spesielle butikkene
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #21 Skrevet 3. juni 2014 En del fine smykker, sandaler, bikinier og litt klær men mest ukjente merker osv. Jeg liker ikke fake! Så ikke så mye å kjøpe egentlig. De har Buddah statuer osv., men tror ikke det er lov å ta dem med hjem faktisk! Hørte noe om det når jeg var på backpacking der, men er jo ikke sikkert det stemmer! Gled deg, er fantastisk!!!! Anonymous poster hash: bb790...06a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå