Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Jeg og min kjære skal være i Ålesund på hotell i helgen, det er første gang på lang tid at vi er uten barna våre. Ønsker at dette skal bli en romantisk og koselig tur, ikke en fyllekule vi glemmer fort.Noen som har forslag som kan gjøre turen fin og litt spesiell ? Litt dårlig fantasi for tiden... Anonymous poster hash: 88d4a...ae6
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Middag på XL Diner med utsikt over sjøen. Nydelig mat!! Særlig Bacalao con natas er digg. Anonymous poster hash: 81edd...609
BellaSuz Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Skulle akkurat til å nevne middag på XL diner, den er obligatorisk når jeg er der:) innbakt klippfisk synes jeg er knallgodt;) Gå opp til fjellstua og rusle skogsstiene innover aksla fjellet, spis lunch/utepils på cafeen som har en flytebrygge i brosundet (husker ikke navnet). Kos dere!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Dra på Invit for lunsj! Hippeste og koseligste kafeen i byn. Den har lekter i Brosundet så dere kan sitte på vannet og nyte byens beste kaffe, salater etc. Anonymous poster hash: 81edd...609
sullamitt Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Tusen takk for mange gode svar :-) Blir nok en fantastisk helg, gleder meg mye :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå