Gå til innhold

Ville du blitt lei deg pga dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har fortalt alle vennene sine at jeg går på skole, mens jeg egentlig går å enda venter på skoleplass - altså jeg går hjemme. "Oppdaget" det i dag da jeg for første gang skulle få møte en venn av ham. Får beskjed om at jeg må vite at jeg går på skole og at ingen må vite at jeg egentlig går hjemme :( Jeg har aldri møtt noen av hans venner og det er hele 2(!) år siden han ble venner med dem, plutselig skjønner jeg hvorfor han så lenge har utsatt et møte :( 

Ville du vært lei deg, eller overreagerer jeg?

Anonymous poster hash: c8b87...946
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du ikke møtt de?

Er du liksom ikke god nok for venne hans?

Anonymous poster hash: f4b11...5b8

Skrevet

Han er åpenbart flau over deg.

Hadde blitt kjempe skuffet og vurdert om han var verdt det.

Anonymous poster hash: ffe80...fa3

Skrevet

Jeg hadde følt at mannen var flau over meg da:-(

Anonymous poster hash: 9dc42...6e0

Skrevet

Hadde gjort det slutt! Om han er flau over at du går hjemme, så er du jo tydeligvis ikke nok for han eller hans venner :o

Anonymous poster hash: 1574b...8ea
Skrevet

Hadde først og fremst blitt forbanna.

Skrevet (endret)

Dere er gift og han er flau over deg?

Endret av Gjest
Skrevet

Hvorfor har du ikke møtt de?

Er du liksom ikke god nok for venne hans?

Anonymous poster hash: f4b11...5b8

Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg aldri har fått møte dem, det har bestandig vært noe i veien og som oftest når han har dratt ut med vennene sine, men det er også umulig for meg og bli med ettersom vi ikke har noen til å passe ungene. Har ikke tenkt så mye over det før jeg skjønte i dag hvorfor jeg aldri har fått sett dem.

Han er høyt utdannet så jeg er vell kanskje sånn sett ikke verdig nok for ham... ikke vet jeg. Jeg kjenner faktisk at jeg både er sint og lei meg ettersom jeg har satt min utdannelse på vent pga han skulle gjøre seg ferdig først. Ser nå at det var et dårlig valg jeg gjorde :(

Dumme meg svarte jo bare okey, det er jo helt greit. Ble så satt ut at jeg klarte ikke å reagere med sinne eller tårer. Men-men jeg fikk iallefall høre sannheten om ikke annet. Skjønner jo nå hvorfor han måtte innrømme det i dag ettersom vi hadde planlagt å kjøre en strekning som en kompis gjerne ville være med. Da gikk det jo ikke an lengre å lyve for meg. 

Mange sier her at det er bare å hive ham på rævva ut, er det virkelig så enkelt? Vet ikke helt, er bare så trist :(

HI

Skrevet

Jeg ville sagt det som det er, her har du utsatt livet for at han skal få utdannelse. Om vennene ikke kan godta det er de ikke verdt å samle på. Og om mannen synes det er flaut så synd for ham.

Anonymous poster hash: 07f8d...aee

Skrevet

Hive han ut er vel kanskje å dra det langt. Det som må til her er ein lang og ærlig samtale om kvifor han har dikta opp denne løgna. Kva som skjer vidare må du vurdere ut frå svara.

Det treng ikkje å vere slik at han går rundt og er flau over deg til dagleg, kan hende han vart akutt flau på eit tidspunkt og fortalte ei løgn. I ettertid kan han ha vore for flau til å oppklare løgna, og passa på å halde deg unna i frykt for å bli avslørt. Ikkje sjarmerande, men bedre enn alternativ 1.

Skrevet

Hive han ut er vel kanskje å dra det langt. Det som må til her er ein lang og ærlig samtale om kvifor han har dikta opp denne løgna. Kva som skjer vidare må du vurdere ut frå svara.

Det treng ikkje å vere slik at han går rundt og er flau over deg til dagleg, kan hende han vart akutt flau på eit tidspunkt og fortalte ei løgn. I ettertid kan han ha vore for flau til å oppklare løgna, og passa på å halde deg unna i frykt for å bli avslørt. Ikkje sjarmerande, men bedre enn alternativ 1.

Takk for svar :) 

Tror ikke han er flau over selve meg som du sier. Vi går sammen på by-turer og slikt uten at jeg kan merke at han skjemmes. Han fikk sikkert panikk en eller annen gang også bygde løgnen seg til at minst 60 stk tror at jeg går på skole. Kanskje det blir litt vanskelig da til neste år når jeg begynner på skolen. Kjærringa var jo så dum og måtte gå året om igjen :P Løgna får han selv tenke ut..

HI

Skrevet

Men hvorfor måtte du sette alt på vent fordi han studerte? Her tok jeg og mannen master utdanning samtidig med to små barn. Vi hadde deltidsjobber der vi jobbet på ulike tider. Vi er begge i fulle jobber nå og barna har startet på skolen.

Hadde kjent meg litt flau hvis mannen hadde utsatt all studie og jobb og var hjemme lenge, men hvis du feks er i fødselpermisjon, har han ingen ting å klage på, da hadde jeg heller ikke klaget på mannen mens han var i fødselpermisjon.

Her tok vi deler av studiene begge to mens vi var i fødselpermisjon, men vi studerte jo ikke da fulltid.

Anonymous poster hash: 13e3f...4f4

Skrevet

Mannen min har fortalt alle vennene sine at jeg går på skole, mens jeg egentlig går å enda venter på skoleplass - altså jeg går hjemme. "Oppdaget" det i dag da jeg for første gang skulle få møte en venn av ham. Får beskjed om at jeg må vite at jeg går på skole og at ingen må vite at jeg egentlig går hjemme :( Jeg har aldri møtt noen av hans venner og det er hele 2(!) år siden han ble venner med dem, plutselig skjønner jeg hvorfor han så lenge har utsatt et møte :( 

Ville du vært lei deg, eller overreagerer jeg?

Jeg hadde ikke  ville vært i ett forhold dere jeg må lyve på meg ting ovenfor nye mennesker kun pga en slik kjæreste. Dette burde du ta ordentlig opp med han . Håper det ordner seg !

Skrevet

Jeg hadde blitt skuffet og lei meg ja og jeg hadde ikke gått med på å lyge for hans del.

Jeg hadde ikke dratt opp tema selv men hadde svart ærlig ved direkte spørsmål. Jeg hater å snakke usant og aldri i verden om jeg ville ha gått med på en løgn som bare vil utvide seg og utvide seg og er helt unødvendig.

Jeg ville også tatt en alvorlig samtale med min mann og spørre hvorfor han har jugd om meg og hva annet han har jugd om både til de og til meg.

Og fortalt at jeg var skuffet og lei meg og følte at han rett og slett skammet seg over meg for jeg ser ingen annen grunn til å ikke fortelle sannheten.

Anonymous poster hash: 9991c...6e8
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Hadde gjort det slutt! Om han er flau over at du går hjemme, så er du jo tydeligvis ikke nok for han eller hans venner :o

Signerer. Hadde ikke orket å ha en mann som skammet seg over meg.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Takk for svar :) 

Tror ikke han er flau over selve meg som du sier. Vi går sammen på by-turer og slikt uten at jeg kan merke at han skjemmes. Han fikk sikkert panikk en eller annen gang også bygde løgnen seg til at minst 60 stk tror at jeg går på skole. Kanskje det blir litt vanskelig da til neste år når jeg begynner på skolen. Kjærringa var jo så dum og måtte gå året om igjen :P Løgna får han selv tenke ut..

HI

men han er jo flau over den egentlige deg, og fremstiller en glansbilde som er redigert av deg til vennene sine!

Skrevet

Hvorfor har du ikke kunnet studere eller jobbe selv om han også gjør det? Det er noe de aller, aller fleste par får til fint.

Kjenner faktisk jeg hadde vært litt flau selv om mannen min bare hadde gått hjemme fordi jeg studerte eller jobbet...

Anonymous poster hash: 5a169...ca7

Skrevet

Det er jo flaut å være sammen med en naver!

Anonymous poster hash: 157a2...a7f

Skrevet

Er det egentlig det, når realiteten er at de ikke har hatt økonomi til at de begge kan gå skole samtidig, så HI utsatte sitt eget for at han skulle bli ferdig med sitt..?

Skrevet

Er det egentlig det, når realiteten er at de ikke har hatt økonomi til at de begge kan gå skole samtidig, så HI utsatte sitt eget for at han skulle bli ferdig med sitt..?

Det er noe som heter "lønnet arbeid"...

Vet konseptet er ukjent for mange da.

Anonymous poster hash: 5a169...ca7

Skrevet

Hun kunne jo jobbet da?

Anonymous poster hash: 011ee...f9c

Skrevet

Det kan jo tenkes han har sakt det for å beskytte deg. Mange hadde følt det ille om mannen fortalte til venner de ikke hadde møtt at de gikk hjemme med penger fra NAV.

Anonymous poster hash: 5b7c8...ddc
Skrevet

Då dersom hun ikke kan studere så er det eneste alternativet og nave? Ja, det er flaut å være sammen med en naver. Hadde løyet selv.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Det kan jo tenkes han har sakt det for å beskytte deg. Mange hadde følt det ille om mannen fortalte til venner de ikke hadde møtt at de gikk hjemme med penger fra NAV.

Anonymous poster hash: 5b7c8...ddc

Hvorfor? Her på DiB hylles hjemmeværende fruer og arbeidende/studerende småbarnsmødre med barna i barnehagen blir stemplet som karrierejagende bitcher som driter i mannen og barna. Men det gjenspeiler tydeligvis ikke gjengs mening i samfunnet? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...