Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Du setter fra deg Biola kartongen på kjøkkenbenken, og går så rundt å rister på et tomt glass.. Du prøver å åpne døren til huset med bilnøkkelen, å du prøver di to forskjellige knappene, å erger deg grønn for at den hælsikkas døra ikke åpner seg... Står å venter på at den trege vannkokeren ikke koker, å tenker etter et kvarters tid at det kan vere en fordel å ha kontakten i støpselet.. Flirer godt av meg selv, og tenker det er helt greit å vere litt fjern når man går gravid... noen andre som føler at di ikke er helt med? Anonymous poster hash: ebfaf...7af
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Når du bare vil ligge på sofaen hele ettermiddagen og kvelden og har null energi. Er fjorten uker på vei Anonymous poster hash: 84a3c...78f
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Du sitter på kontoret, trykker print og går for å hente utskrift. På veien slår du av en prat med en kollega som har vært ute og reist. Et par min senere går du på do. Du sitter på do, presser ut tre dråper og tenker "i alle dager, greit jeg går på do ofte, men jeg trenger ikke overdrive det". Kjenner at du er litt sulten. Kommer på at du kanskje ikke var på vei på do, men på vei for å finne en frukt. Tar med en frukt på vei tilbake til pulten. Setter deg ned, bruker 5 min på å skjønne hva du holdt på med og - pling - husker at du egentlig var på vei for å hente en utskrift for en halvtime siden. Du skal kopiere opp 20 eks av et 50 siders dokument for en kollega. Når utskriften nesten er ferdig finner du ut at du har glemt å trykke på "print tosidig", sånn at du bare har printet annenhver side. Du får en stor klump i magen og prøver febrilsk å avbryte utskriften. En mannlig kollega finner deg gråtende på kopirommet og du hikster frem "herregud hvor mange trær tror du jeg har drept?!" Hilsen en som gleder seg til å starte på permisjonstiden om et par mndr... Anonymous poster hash: 4b99e...a6e
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Når du står opp midt på natta for å steke egg. Endelig mett - for nå. Anonymous poster hash: 17b01...54d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Når du fint kan døgne, selv med en aktiv 1åring i hus. Du finnes ikke trøtt, bare SLITEN! Når du (som vanlig er en frysepinne) ligger i bare trusa på sofaen og tror du skal daue av en hetetokt. Når alt av topper og gensere bestandig har minimum en flekk på magen. Når du tror du er mett etter to digre porsjoner middag, for å så finne deg selv med en ny porsjon eller noe annet å spise bare en halvtime senere. Når du som voksen plutselig "vokser ut" av skoene. Anonymous poster hash: a699b...ac7
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Når det eneste av fottøy som "passer", er mannens 5 nummer for store slippers. Når du betrakter frokotskiva som ramlet ned fra kjøkkenbenken, og vurderer om det er rart hvis du lar den ligge til mannen kommer hjem kl.17, for det er så inn i h... langt ned for å plukke den opp. Når du prøver å ligge som en banan om natta: Hodet høyt for å unngå halsbrann, beina høyt for å lette på alt vannet, på siden for å avlaste bekkenet. Anonymous poster hash: fe414...940
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Når du blir sur på mannen for at han gjør det han bestandig gjør om morgenen:slumrer i sengen frem til du sier at badet er ledig. I tillegg blir du ekstra sur fordi du nok en gang må stå opp med 4 åringen for å ordne hun klar til bhg, når mannen dyrt og hellig har lovet at han skal stå opo med henne iallefall 1 gang i uka så jeg slipper å bruke 2 t på å sovne igjen... (Sykmeldt, lider av kronisk søvnmangel og har knappe 30 dager til termin ) Anonymous poster hash: bd2c4...51e
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Når du blir sur på mannen for at han gjør det han bestandig gjør om morgenen:slumrer i sengen frem til du sier at badet er ledig. I tillegg blir du ekstra sur fordi du nok en gang må stå opp med 4 åringen for å ordne hun klar til bhg, når mannen dyrt og hellig har lovet at han skal stå opo med henne iallefall 1 gang i uka så jeg slipper å bruke 2 t på å sovne igjen... (Sykmeldt, lider av kronisk søvnmangel og har knappe 30 dager til termin )Anonymous poster hash: bd2c4...51e Dette er jo ikke bare fordi du er gravid, å være sur på mannen for at han bare sover mens du må ta morgenstellet hver gang får du lov å være selv om du ikke er gravid Anonymous poster hash: 8bd1f...3f5
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Når du går ut å lukter på det nymalte huset ditt, fordi du syns malingen lukte så godt ...... Når du må finne parkeringsplass langt borte fra andre fordi kommer ikke ut og inn av bilen når noen parkerer for nærme deg..... Når du setter deg ned på bakken og innser at du aldri klarer å komme deg opp uten hjelp..... Anonymous poster hash: 2b68c...4fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå