Gå til innhold

Dilla på rare lukte


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Er gravid i uke 32 og de siste ukene har jeg utviklet en rar abstinens som bare eskalerer fra dag til dag. Blir helt gaaaal av lukten av bil, eksos, motor, bensin, kjeller, asfalt, murpuss og jif baderomsfliser spray. Er ute og lukte på flaska 2-3 ganger om dagen og må beherske meg for ikke å drikke av den. Sitter nå og fantaserer om lukten ( og de andre) blir helt utstyrlig og har trang til å rulle meg i lukten og spise alle biler. Hva er det som skjer? Føler meg som en rusavhengig og halvgal! Noen andre som har opplevd?

 

Anonymous poster hash: 61c4b...7d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt :)

Det kalles for Pica (Pica-Pica = skjære på latin.

Jeg hadde en dusjsåpe (kjøpt i utlandet) som jeg måtte snike meg ut på badet og lukte på hele tiden :D

Var helt knust da flasken var tom.

Skrevet

Helt normalt :)

Det kalles for Pica (Pica-Pica = skjære på latin.

Jeg hadde en dusjsåpe (kjøpt i utlandet) som jeg måtte snike meg ut på badet og lukte på hele tiden :D

Var helt knust da flasken var tom.

men det er i det minste en ting som ikke er farlig:) er litt redd for min hang til jif, er det skadelig? Forsvant trangen etter fødsel? Dette er jo ikke til å holde ut:(

 

Anonymous poster hash: 61c4b...7d9

Skrevet

Jeg hadde nøyaktig samme pica. Det er forferdelig å ha det dånn, men du må bare holde ut. Jeg holdt meg langt unna det farlige som fristet. Og det var jo stort sett alle dufter, bortsett fra tøymykneren som det ble brukt veldig mye av. (comfort fresh tec) Jeg sniffet nyvaska klær hele tiden. Og elloskatalogen. Nam! Å sitte med nesa i en bok fikk ny betydning. Prøv å se om du også finner noe ufarlig som luktet fantastisk. Og trøst deg med at det går over med en gang du har født. :)

Skrevet

Jeg likte godt lukten av verksted, skobutikk og gummi. Kan anbefale en snifferunde på Økonomisko. Jo billigere sko, jo mer lukter det. Sykkelavdelingen til Biltema er også bra. Mye gummi å lukte på. :D

 

Anonymous poster hash: 3f9ca...e2e

Skrevet (endret)

 

Helt normalt :)

Det kalles for Pica (Pica-Pica = skjære på latin.

Jeg hadde en dusjsåpe (kjøpt i utlandet) som jeg måtte snike meg ut på badet og lukte på hele tiden :D

Var helt knust da flasken var tom.

men det er i det minste en ting som ikke er farlig:) er litt redd for min hang til jif, er det skadelig? Forsvant trangen etter fødsel? Dette er jo ikke til å holde ut:(

 

Anonymous poster hash: 61c4b...7d9

Det forsvant med en gang :)

Hadde sååå lyst til å smake på såpen ... hehe ...

http://m.klikk.no/foreldre/gravid/article538370.ece

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Jeg likte godt lukten av verksted, skobutikk og gummi. Kan anbefale en snifferunde på Økonomisko. Jo billigere sko, jo mer lukter det. Sykkelavdelingen til Biltema er også bra. Mye gummi å lukte på. :D

 

Anonymous poster hash: 3f9ca...e2e

Nybillukt funket for meg. Vi kjøpte ny bil. De timene hos forhandleren og første kjøretur hjem var helt himmelsk. :D

Skrevet

 

Jeg likte godt lukten av verksted, skobutikk og gummi. Kan anbefale en snifferunde på Økonomisko. Jo billigere sko, jo mer lukter det. Sykkelavdelingen til Biltema er også bra. Mye gummi å lukte på. :DAnonymous poster hash: 3f9ca...e2e

Nybillukt funket for meg. Vi kjøpte ny bil. De timene hos forhandleren og første kjøretur hjem var helt himmelsk. :D

satt på med samboeren i hans jobb bil ( han er håndverker) holdt på å dø! Satt og sniffet noe sinnsykt! Han trodde jeg gjorde det for å irritere han, men nei det var så himmelsk. Har også fått tips om Biltema, men tør ikke dra dit, de kommer å tro jeg er gal! ;)

 

Anonymous poster hash: 61c4b...7d9

Skrevet

Jeg hadde nøyaktig samme pica. Det er forferdelig å ha det dånn, men du må bare holde ut. Jeg holdt meg langt unna det farlige som fristet. Og det var jo stort sett alle dufter, bortsett fra tøymykneren som det ble brukt veldig mye av. (comfort fresh tec) Jeg sniffet nyvaska klær hele tiden. Og elloskatalogen. Nam! Å sitte med nesa i en bok fikk ny betydning. Prøv å se om du også finner noe ufarlig som luktet fantastisk. Og trøst deg med at det går over med en gang du har født. :)

fant ut nå at avispapir er fantastisk og kaffebønner!

 

Anonymous poster hash: 61c4b...7d9

Skrevet

Hehehe, morsom lesning, ser det for meg :-)

 

Anonymous poster hash: d89be...cc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...