Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Jeg gir opp! Huset vårt er halvferdig, mangler mye småting her og der. I dag begynner vi bare etter ungene har lagt seg, sa jeg. Men han er ikke enig. For når de er i seng er han jo så sliten. Han klager over dette møkkahuset som aldri blir ferdig, men han gidder faen ikke løfte en finger og streve mer enn nødvendig! Hva kan jeg gjøre når det ikke hjelper å prate med han?!!? Anonymous poster hash: 33475...a79
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Begynn å fikse ting selv. Det gjorde jeg!! Anonymous poster hash: 300a3...0ec
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har gjort det, men er mye alene med barna. Så jeg er virkelig sliten når han først er hjemme. Allikevel er det jeg sesong oftest rydder og ordner. Ellers må han kommanderes mye for at noe skal bli gjort, og det hater han selvfølgelig. Hi Anonymous poster hash: 33475...a79
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 La han ta ungene så kan du pusse opp! Anonymous poster hash: 72b2e...341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå