Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Fikk mail med reklamegreier... Voksipose i 100% bomull! Hva er vitsen med det, a? Jeg fødte en baby i juni i fjor, stort sett hadde hun på body og strømpebukse i vogna, var det kaldere, brukte vi ull og ullteppe. Kunne på ingen måte tenke meg at jeg hadde behov for bomullsvoksipose? De fleste babyer hadde vel blitt klamme i en sånn en. Anonymous poster hash: 9307d...5ac
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Min blir klam uten, han er veldig varmblodig. Han er 7 mnd og ligger i sportsdelen, bunnen til den er syntestisk el noe sånt og han blir fort klam og svett npr han ligger rett på den. Kjøpte en tynn vårpose og den kan man bruke som kun madrass/trekk, ved å glide av "dyna. På kalde dager har vi "dyna" på. Vanlig dyne eller teppe kan vi ikke bruke fordi de sparker han av seg eller drar over hodet, og da blir han kald. Så for oss er vårpose et MUST! Anonymous poster hash: 1221d...661
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Min blir klam uten, han er veldig varmblodig. Han er 7 mnd og ligger i sportsdelen, bunnen til den er syntestisk el noe sånt og han blir fort klam og svett npr han ligger rett på den. Kjøpte en tynn vårpose og den kan man bruke som kun madrass/trekk, ved å glide av "dyna. På kalde dager har vi "dyna" på. Vanlig dyne eller teppe kan vi ikke bruke fordi de sparker han av seg eller drar over hodet, og da blir han kald. Så for oss er vårpose et MUST! Anonymous poster hash: 1221d...661 Og ull tåler han ikke pga atopisk eksem. Anonymous poster hash: 1221d...661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå