Gå til innhold

Hva gjør dere akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen tar en kald pils i det skjønne været vi har:-) Etterpå skal vi grille laks, som tilbehør har vi potetsalat, agurksalat og grønnsaker på grillen, blir nok et glass god å kald hvitvin til :-D

Anonymous poster hash: 11e78...956

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter å lurer på om jeg tørr å gå opp på de to yngste ungenes rom etterpå, de har hatt fri lek der nå, og det høres ut som om vi må starte å rydde NÅ om vi skal rekke å få de til sengs til klokka er 19:30 :P

Anonymous poster hash: 417cd...406
Skrevet

Sløver på sofaen mens ungene ser barne tv.

Vi er gørrslitne hele gjengen.

Anonymous poster hash: 5c51c...94d

Skrevet

Sitter å lurer på om jeg tørr å gå opp på de to yngste ungenes rom etterpå, de har hatt fri lek der nå, og det høres ut som om vi må starte å rydde NÅ om vi skal rekke å få de til sengs til klokka er 19:30 :P

Anonymous poster hash: 417cd...406

Hvorfor ble den anonym montro? trykket ikke på det jeg.

Skrevet

Skal ut og gå tur i finværet. Lage pastasalat etterpå. Og så jobbe..

Skrevet

Sitter på trappa og planlegger hvor jeg skal starte i hagekaoset på hytta i morgen :P

Det syns at vi ikke har vært her på 3 uker...

Skrevet

Hører på lyn og torden ute, mens jeg venter på at kjæresten skal bli ferdig i dusjen slik at jeg kan knulle han.

Anonymous poster hash: 4c182...01e

Skrevet

Nettopp lagt gutten, og slapper av litt på sofaen før eksamenslesing står for tur:p

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Gjør oss klar til å stikke ned i fjæra med gummibåten vi kjøpte i dag :)

Skrevet

Satt meg akkurat ned i sofaen etter fotballtrening med begge barna.

Lillebror spiser frukt foran tv oppe og storesøster er utfor å spiller fotball høres det ut som :P

Skrevet

Ser på tv og slapper av med iPad i sofaen. Hører fra kjøkken at ungen gjør lekser.

Anonymous poster hash: 68f07...3de

Skrevet

Sitter og venter på samboer som er oppe og legger sønnen. Vi rakk ikke spise middag før han måtte i seng i dag, men nå er den ferdig og jeg er sulten og utålmodig!

Skrevet

Sitter i godstolen, ser på Dagsrevyen mens kynnerne hagler og lurer på når fødselen skal starte....

Anonymous poster hash: aeb05...1a2

Skrevet

Sitter med føttene på bordet og vurderer om jeg skal finne frem broderiet mitt igjen.. har lyst, men vet ikke om jeg gidder:p

Skrevet

Skriver egentlig handleliste.

Skrevet

Holder på å bli KOKKO av minien som absolutt ikkje vil sove!

Skrevet

Sitter og ser barne tv sammen med 4-åringen :)

Anonymous poster hash: 9cffd...ddd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...