Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Har en kompis på jobben som jeg tuller og tøyset mye med. Vi kan også snakke om alt mulig og er det noe så kommer han gjerne til meg for å få råd eller "lette hjertet sitt". Han er samboer og jeg er gift. Jeg kjenner også barnet hans fra et tidligere forhold godt. I går snakket vi sammen og jeg sa at jeg mest sannsynlig kom til å gå fra mannen min til høsten. Hans reaksjon var noe uventet..... for det måtte jeg ikke si til han, for da ble det kaos for han. Han var veldig alvorlig når han sa det. Jeg snakket det bort, men i ettertid har jeg tenkt litt på dette. Kan han være forelsket i meg? Han er jo mye yngre enn meg. 31 år, faktisk 10 år yngre... Kjenner jeg får litt småpanikk..... Hvordan ville dete tolket det han sa? Anonymous poster hash: fb52d...28d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Er jo ikke noe å tolke, ser du ikke det selv? Mannen er interessert i deg. Anonymous poster hash: 6d5eb...d3d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Er mannen din bra nok i sommer? Anonymous poster hash: b7a3a...42b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Er mannen din bra nok i sommer? Anonymous poster hash: b7a3a...42b Man bør jo få en ferie sånn på tampen, vet du. Anonymous poster hash: 9ec9b...af8
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Stygge dere er, kan dere ikke forestille dere at HI vil gjøre dette på mest mulig måte for at barna skal få det bra??? Utover det tolker jeg det som om at ha er int i deg HI. Anonymous poster hash: badf7...070
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Er mannen din bra nok i sommer? Anonymous poster hash: b7a3a...42b Man bør jo få en ferie sånn på tampen, vet du. Anonymous poster hash: 9ec9b...af8 Eller gjøre et siste forsøk på å redde ekteskapet? Anonymous poster hash: 19fbe...eb9
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 Tror det svært sjelden er mulig for menn å ha den type forhold dere har uten at de under ytan er interessert i noe mer. Anonymous poster hash: 711b3...482
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #9 Skrevet 3. juni 2014 Stygge dere er, kan dere ikke forestille dere at HI vil gjøre dette på mest mulig måte for at barna skal få det bra??? Utover det tolker jeg det som om at ha er int i deg HI. Anonymous poster hash: badf7...070 Stygge? Den var vel rimelig overdramatisk? Det er vel mere praktiske årsaker i forhold til å måtte endre på fastsatte planer og eventuell fordeling av barn i ferien som hindrer? For barnas del ville det vel vært mest naturlig å bryte nå som beslutningen først er tatt, da vil de ha ferien til å bearbeide bruddet på. Anonymous poster hash: 19834...ec4
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #10 Skrevet 3. juni 2014 Hadde jeg kunnet hadde jeg pakket kofferten og dratt nå. Men jeg har barn å ta hensyn til og vil at dette skal skje på en ryddig måte. Må også selge huset og dette er ikke riktige tiden for det da det er mye som må ordnes i forkant. Anonymous poster hash: fb52d...28d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå