Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har babycall som måler temperaturen i barnevogna. Når er det for varmt? Jeg sjekker hvert 3.minutt at hun puster og ikke ser plaget ut, syns det er litt skummelt med denne varmen jeg... Anonymous poster hash: b323f...517
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Så lenge det er luftig og godt, og hun ikke ligger pakket ned i voksiposen så bør det gå fint. Vil jo anta hun står i skyggen? Anonymous poster hash: 40f94...ae7
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Ja, hun står i skyggen, og ikke i pose det blir liksom ikke så svalt der, det er det jeg er bekymret for... Anonymous poster hash: b323f...517
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå