Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Slutta for 13 år siden. Har ikke lyst på røyk, men føler det passer min harry stil Jeg elsker å være harry og røyk følger med. Om det ikke var for barna hadde jeg begynt på dagen. Flere som kunne tenkt seg å vært røyker? Anonymous poster hash: 311c4...0b7
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Me. Men er for dyrt:/ Anonymous poster hash: b663d...072
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Har du lyst til å begynne å røyke fordi det passer stilen din? Selv om du ikke liker røyk? Det er virkelig ikke lett å forstå seg på folk. Anonymous poster hash: 146f8...f69
Zalosalutt Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Er røyker, men sliter med å finne motivasjon og utholdenhet. Hvorfor i alle dager vil du begynne å røyke igjen? Det smaker vondt, ser teit ut, du blir beglodd over alt.. Tusen negative ting.. Gi meg heller oppskriften din på å holde seg røykfri i 13år! Bra jobba! Ikke fall for fristelsen, det er nemlig bare en illusjon..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Haha- som jeg skulle skrevet det selv. Ikke fordi jeg liker være harry, men har ap lyst på røyk uansett. Spesielt på denne årstiden. Sitte ute på trappa på kveldene med kaffe og røyk😜 Sluttet når jeg ble gravid første gang for 8 år siden, men har altså enda lyst på røyk. Er noe med den "kosen" jeg savner- det var liksom totalt avslapping når en gikk for den røyken;-) Og skal en slutte er det jo det en handler om; at en bryter rutiner og gjør noe annet Istedet for morgenrøyken, røyken etter mat, kjederøyken osv. Anonymous poster hash: f3320...646
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Kan du ikke heller si til deg selv: Når jeg blir pensjonist så skal jeg begynne å røyke igjen. Ikke sikkert du får tak i røyk lenger men men. Anonymous poster hash: f9091...562
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Jeg sluttet med det svineriet for 8 år siden eller noe, og jeg savner det enda. Hver dag. Anonymous poster hash: b9805...42a
Daquiry Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har også sluttet, men gud som jeg savner røyken! Spesielt nå om sommeren med hvitvin ute og kos....men prøver å tenke på alt det negative røyken medfører... http://www.dagbladet.no/2014/05/24/nyheter/forskning/roykskader/sigaretter/helse/33475951/ Denne videoen motiverer meg til å la vær!!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #9 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har også sluttet, men gud som jeg savner røyken! Spesielt nå om sommeren med hvitvin ute og kos....men prøver å tenke på alt det negative røyken medfører... http://www.dagbladet.no/2014/05/24/nyheter/forskning/roykskader/sigaretter/helse/33475951/ Denne videoen motiverer meg til å la vær!! Faelt aa si det, men det som motiverer meg er at man blir rynkete og gusten av det. Saa teit er jeg Anonymous poster hash: b9805...42a
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #10 Skrevet 3. juni 2014 Haha- som jeg skulle skrevet det selv. Ikke fordi jeg liker være harry, men har ap lyst på røyk uansett. Spesielt på denne årstiden. Sitte ute på trappa på kveldene med kaffe og røyk Sluttet når jeg ble gravid første gang for 8 år siden, men har altså enda lyst på røyk. Er noe med den "kosen" jeg savner- det var liksom totalt avslapping når en gikk for den røyken;-) Og skal en slutte er det jo det en handler om; at en bryter rutiner og gjør noe annet Istedet for morgenrøyken, røyken etter mat, kjederøyken osv. Anonymous poster hash: f3320...646 Jeg har sluttet mens jeg har vært gravid og ammet. Men begynte igjen begge gangen. Jeg klarer ikke å se på meg selv som en "ikke-røyker". Mens jeg sitter der med hvitvinen eller kaffen, så koser jeg meg skikkelig. Men likevel angrer jeg på at jeg begynte igjen siste gangen. Det er noe forbannet herk. For selv om jeg koser meg der og da, så sliter jeg resten av tiden med den grusomme lukta, utgiftene, angsten for helsa, og når jeg i tillegg røyker i skjul for både unger og mange flere, så blir det svært skambelagt. Jeg synes det er skikkelig flaut å kjøpe røyk på butikken, og jeg er helt nødt til å dusje før jeg skal på jobb. Prøv å forbli røykfri. Det er ikke så mye kos med det som det hodene våre forteller oss idet vi har røyksuget. Anonymous poster hash: 26b33...96b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #11 Skrevet 3. juni 2014 Ikke begynn igjen!!!!! Du har holdt deg i 13 år og er superflink!!! Bytt heller stil! Hilsen ei som har røykt sv og på i årevis...:/ Anonymous poster hash: 49088...6e0
Jippipippi Skrevet 3. juni 2014 #12 Skrevet 3. juni 2014 Kjøp nokotinfri e-røyk og kos dere Den med mint er best
Bustetroll Skrevet 3. juni 2014 #13 Skrevet 3. juni 2014 Haha, jeg og! Røyket igjen på 17 Mai etter 3 år som røykfri. Det smakte høgg.Har tatt et par røyk siden 17 Mai også, ene gangen ble jeg så kvalm at jeg kastet opp. Har fortsatt litt lyst på røyk, men har ingen planer om å begynne igjen. Rett og slett fordi det smaker ikke som før Før var det godt, nå er det vondt.. Også lukter det EKKELT! Nei huff:pTa deg en røyk neste gang du drikker alkohol, så røyker du en 10pk på en kveld. Lover deg at du ikke vil ha røyk neste dag da:P
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #14 Skrevet 3. juni 2014 Du kan jo kjøpe deg en rullings, tenne den på og gni den inn i henda dine. Da får du i hvert fall gule, harry fingre. Anonymous poster hash: b1615...e33
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #15 Skrevet 3. juni 2014 Du dør tidligere av røyk. Ikke så kult å være harry lenger når du er koblet til respirator eller ligger i sykesengen for kvalm og full av smerte til å gå på do selv. Your choise. Anonymous poster hash: b5b38...7a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå