Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 ... å være sulten heeeeeeeele tiden..??? Seriøst??og hvis jeg ikke spiser når jeg er sulten blir jeg kvalm... kommer jo til å se ut som en flodhest om dette fortsetter... det gnager i magen as'!! Er i uke 10... anyone else?? Anonymous poster hash: 00bee...d32
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Been there, done that. La ikke på meg et gram, heldigvis. Du kan jo prøve å spise "skikkelig" mat som du blir god og mett av uten at det er usunt f.eks? Anonymous poster hash: 40e94...8fc
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Been there, done that. La ikke på meg et gram, heldigvis. Du kan jo prøve å spise "skikkelig" mat som du blir god og mett av uten at det er usunt f.eks? Anonymous poster hash: 40e94...8fc oh... godt å høre... spiser knekkebrød m pålegg, frukt, yoghurt og sånt... også får jeg noen rare hangups... som brunost, jordbær med sukker og fløte (ikke så sunt m fløte og sukker da... ;-) - ja, ikke brumost og jordbær sammen da... Anonymous poster hash: 00bee...d32
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Jepp! Sånn er det desverre her også! Er snart 13 fullfgåtte uker. Fortsatt sykt sulten hele tiden. Slik var det med førstemann også. La på meg en god del (18 kilo!!) men innen 6 mnd etter fødsel var alt av igjen. Stresser derfor ikke, men prøver å velge sunne alternativer. Frukt, grønnsaker og grove kornprodukter. Ikke alltid jeg klarer det da men.... Anonymous poster hash: 9ae6b...ba6
MiniMyMilla Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Hahaha!! Jeg har det akkurat som deg, og er like langt - i min 10`ende svangerskapsuke! Første jeg må gjøre når jeg våkner er å hive i meg noe mat, ellers blir jeg kvalm. Konstant sulten, men lært med til å ikke hive innpå før jeg kjenner kvalmen kommer. Må alltid ha med meg rikelig med mat hvor enn jeg skal. Spiser samme som deg, knekkebrød, frukt, yoghurt. Hatt ett par hangups som toast, fisk og gulost. Ikke begynt å legge spesielt på meg enda heller (heldigvis?). Lykke til videre med matmumlingen <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå