Gå til innhold

Anser dere dette som normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På vegne av ei venninne.

Mannen hennes er svært omgjengelig, hyggelig og flink pappa, men et par ting synes jeg er urovekkende.

Han er ekstremt opptatt av, ja jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt det.

Han vil ikke ha unger inne om sommeren pga redd for møkk. Hvis barna går barbeint så sjekker han beina dems før de går inn i huset, han er livredd for søl og klin. Ingen spiser is innendørs.

Ingen andre enn han selv får åpne bagasjeluka på bilen, ei heller ta ut ting derifra, i tilfelle det skal velte noe. ( ganske ny bil, Ford, sportsbil)!

Venninnen min fikk knapt spise en läckerol i bilen.

Han liker ikke at barn med sand på beina skal tråkke på sine håndklær på stranda, og spiser de oppe på der, blir de ristet for smuler ganske fort.

Han kan fint demonstrere for noen hvordan man spiser dersom han synes de kliner.

Hva tenker dere om dette?

Anonymous poster hash: 3bc38...37d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OCD

Anonymous poster hash: 406fb...a8f
Skrevet

At han er litt manisk.

Anonymous poster hash: 8d1b2...e82
Skrevet

At fyren har ett seriøst tilfelle av OCD :P

Noen er bare sånn, mamma var sånn med vasking og rydding da eg var liten, men hun har lagt av seg det der etterhvert som ho blei eldre,så d e håp ;)

så tenker at man må bare finne seg i at folk er forskjellige, å hvis d plage venninnen din så må hun ta d opp med han :)

Skrevet

OCD. Min bror har alltid vært likedan, men på ulike ting enn denne mannen. Han tåler ikke bakterier, han klarer ikke ta i dørhåndtak, skylle opp uten at det er f.eks papir tilgjengelig som han kan bruke, han tørker ikke hendene i håndduker etter håndvask i tilfelle andre har brukt det før ham, kan ikke spise noe som har ligget åpent i kjøleskapet etter så og så mange timer osv.... Han er bedre nå, men det er mye som sitter igjen i ham enda. Han måtte få profesjonell hjelp for å overkomme det.

Anonymous poster hash: c70d7...f59
Skrevet

Jeg er kanskje litt sånn. Liker ikke at ungene går inn hvis de har synlig møkk på buksa, eller hvis de har går barbeint ute. Da må sokker på eller de må vaske seg under beina. Har alltid et ute tøy på mine, og et innetøy når de går inn på sommeren. Jeg hater søk og kliss så her vasker de hendene etter hvert måltid og må sitte i ro og spise. Får ikke lov og løpe til og fra eller rundt med maten. Is får de lov og spise inne så lenge de sitter i ro med isen. Føler selv jeg er litt ekstrem og det er til tider vanskelig, men sånn er det bare. Vanskelig og få gjort noe med.

Anonymous poster hash: 71c2c...e37

Skrevet

Høres ut som meg, jeg har OCD..

Anonymous poster hash: 0cc60...484
Skrevet

Overhode ikke normalt, jeg har vært sammen med en sånn fyr og gud så glad jeg er at det er over!

Skrevet

Mannen min er sånn på noen ting. Han ser jo selv at han er litt ekstrem, men han er fortsatt en super fyr totalt sett. Og han tåler jo noenting, som syke barn som kaster opp, bleieuhell, fostervann som går i bilen osv;) Er vel mer det unødvendige rotet han ikke håndterer.

Anonymous poster hash: 39e62...ea8

Skrevet

I tillegg har de helt separat økonomi. Han eier huset og betaler utgifter der, får leigeinntekter i tillegg. Hun må kjøpe ALT til barnet og all maten.

Er han i butikken og handler med noe for henne må hun tilbakebetale dette.

Jeg kan ikke fatte hvordan en mann som er glad i familien sin kan opptre slik.

Dette er vel ikke normalt?

HI

Skrevet

I tillegg har de helt separat økonomi. Han eier huset og betaler utgifter der, får leigeinntekter i tillegg. Hun må kjøpe ALT til barnet og all maten.

Er han i butikken og handler med noe for henne må hun tilbakebetale dette.

Jeg kan ikke fatte hvordan en mann som er glad i familien sin kan opptre slik.

Dette er vel ikke normalt?

HI

Venninnen din er tydelig ikke noe økonomisk geni i hvert fall. Han sitter igjen med verdier, og hun finner seg i å ikke sitte igjen med noe ved å kun betale for forbruk.

Anonymous poster hash: bce26...32f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...